[B5 AFN] Proszę przeglądnąć LOGI

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    DYNAMICZNY GRUPY 003/008/011

    Log (0 - 003,008,011)

    STATYCZNE

    Log (0 - 001)

    Log (1 - 000)

    Log (2 - 003)

    Log (3 - 007)

    Log (4 - 004)

    Log (5 - 013,013)

    Log (6 - 023)

    prosze powiedziec co jest z TDI nietak

    wyskakuje błąd 00519 g71

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    statyczny kąt wtrysku jest do poprawy

    termostat obserwój na klimatroniku kanał 49, jak podczas jazdy nie bedzie miał nim 87C to masz do wymiany termostat

    w turbo kierownice się przycinają, pojeździj ostro z tydzień :evil:, jak dalej auto bedzie wpadać w tryb awaryjny zapraszm z kompletem logów ponownie :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    co do termostatu to mozwie że za mało sie rozgrzał i dlatego ja robiłem dynamiczen logi to miłem temp 90 stopni

    i nie spadała choć przy -8 stopni C leciałem autem 140 także nie możliwe e termostat do wymiany po prostu nie był dogrzany[br]Dopisany: 24 Luty 2011, 11:58_________________________________________________oto komplet logów DYNAMICZNYCH

    Log (0 - 003)

    Log (1 - 004)

    Log (2 - 001)

    Log (3 - 011)

    Log (4 - 008)

    Log (5 - 010)

    a tutaj jeszcze raz statyczny blok 007 wczesniej coś z tem sie nie zgadzao auto miałem niedogrzane

    Log (0 - 007)

    [br]Dopisany: 24 Luty 2011, 13:20_________________________________________________mysl że ktoś mi pomoże

    błąd 00575 i 00519 g71

    ale wykasowane i porobione logi poniżej

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    na przyszłość rób logi na 3 biegu

    termostat ok

    do wymiany filtr paliwa

    widać że rozgoniłeś zacinające się kierownice w turbo, jak problem będzie wracał lepiej wyczyścić turbo i mieć spokój na długo

    nie szarpie minimalnie autem podczas przyspieszania?

    masz katalizator?

    zrób logi dynamiczne 003 010 011 od 1000obr bo zrobiłeś takie logi że nie widać jak wstaje turbo oraz zrób logi basic setting

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    z tym katalizatorem to własnie nie wiem jak jest

    a czy mozliwe jest to że założyłem w tamtym roku jakis badziewny filtr paliwa

    i dlateko słabo zapodaje paliwo

    a z tymi kierowniczkami to bedzie pewnie powracał problem

    bo jak robiłem logi to przy pierwszym mi zamulił wykasowaliśmy błędy i po tem to juz smigał jak wariat

    po 160 km/h

    a wczeniej przy tych bełdach to max 110 szedł

    dzieki kolego za pomoc

    to zrobic jeszcze te trzy logi

    ale do 1000 obrotów do 4000

    tak

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zaloguj na 2 biegu od 1500 obr do konca gaz przy 4.2tys zmien bieg i na 3 pociagnij go tez do 4tys.Zobrazuje to jak z tym turbo

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    aha no dobrze tak zrobie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy