CrocodileReggae Opublikowano 8 Marca 2011 Opublikowano 8 Marca 2011 ale Nm było 387,2 przy 2779Rpm Jakoś wysoko . tyle że między 1800 a 3500 jest praktycznie tyle samo... - ładny płaściutki Nm a przy 2800 jest minimalnie wyżej
Raffaello_78 Opublikowano 9 Marca 2011 Autor Opublikowano 9 Marca 2011 dokładnie tak, może 1800 to jeszcze jest ciut niżej ale od 2000 to już cały czas jest prawie równo własnie się zastanawiałem czy po chipie ta krzywa momentu tylko się podniesie bo będzie większy moment czy da się też ją przesunąć w lewo czyli żeby uzyskać dobry moment przy jeszcze mniejszych obrotach?!? ale i tak się chyba skuszę to zobaczymy
CrocodileReggae Opublikowano 9 Marca 2011 Opublikowano 9 Marca 2011 czy po chipie ta krzywa momentu tylko się podniesie bo będzie większy moment czy da się też ją przesunąć w lewo to nie jest zbyt zdrowe dla sprzęgła...
quadysz Opublikowano 10 Marca 2011 Opublikowano 10 Marca 2011 chyba sie do konca nie rozumiecie jezdzilem V6 benzyna i reakcja na gaz była lepsza niz w TDI, bezposrednia i natychmiastowa, w TDi zreszta jak w każdym samochodzie z turbo jest delikatny lag (zaleznie od samochodu i turba ) a dopiero potem wciska w fotel, chyba ze masz 2,5 - 3tysiace obrotow ale to dla diesla nie jest dół a prawie gora ) i pewnie o to chodziło choc i ja moge sie mylic hehe greets
Raffaello_78 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Opublikowano 10 Marca 2011 czy po chipie ta krzywa momentu tylko się podniesie bo będzie większy moment czy da się też ją przesunąć w lewo to nie jest zbyt zdrowe dla sprzęgła... duze felgi też ale rozumiem że to się da tak przesunąc jak mówię ? mimo zdrowotności sprzęgła [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 12:24_________________________________________________ chyba sie do konca nie rozumiecie jezdzilem V6 benzyna i reakcja na gaz była lepsza niz w TDI, bezposrednia i natychmiastowa, w TDi zreszta jak w każdym samochodzie z turbo jest delikatny lag (zaleznie od samochodu i turba ) a dopiero potem wciska w fotel, chyba ze masz 2,5 - 3tysiace obrotow ale to dla diesla nie jest dół a prawie gora ) i pewnie o to chodziło choc i ja moge sie mylic hehe greets quadysz właśnie przez całego tego posta próbowałem to właśnie tak opisać ale jak widać nie udało mi się dobrze to opisałeś nie chodziło mi o to że wolnossący jest szybszy czy nie ale odczuwalnie benz ciągnie natychmiast i przy ostrym ruszaniu masz wrażenie że kopie a w dieselu trzeba czekać chyba w 2.7 benz biturbo próbowali wyeliminować tą "dziurę" ale nigdy nie jeżdziłem z tym silnikiem tylko słyszałem że jest szok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się