Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Tylny stabilizator


82.biszek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnio na badaniu technicznym (MOT bo jestem w UK) mechanik wykrył luz na gumach tylnego stabilizatora. Autko to A4 Avant 1.9 TDI Quattro Sport (AVF). Powiedziano mi że muszę wymienić cały stabilizator bo te gumy są niewymienne. Dodam, że nie jest to serwis Audi ale inny bardzo dobrze znany warsztat w UK a gościu, który robił mi MOTa pracował wcześniej 15 lat w Audi.

W związku z tym mam pytanko czy rzeczywiście cały stabilizator muszę wymienić czy może ten gostek nie wie że można wymienić same gumy?? Jak tam u Was, grzebaliście kiedyś przy tylnym stabilizatorze? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam stabilizator z RS4 i wymienne są zarówno gumy,jak i obejmy-nie słuchaj barana

tu masz piękny wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=33458.0

po prostu podjedz do sklepu i zapytaj sie o nr gumki i obejmy do stabilizatora-normalny ma średnicę 16mm,S-line 18mm,S4-20mm,RS4-22mm-są wymienne-jak chcesz-to mam 16mm używki,razem ze stabilizatorem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam do wymiany tylny stabilizator wraz z gumami. Wiem że fajnie byłoby wymienić na ten od RS4 ale niestety budżet zmusza mnie do kupna jakiejś używki na allegro. Pytanie moje jest takie: czy w B6 i B7 są takie same te stabilizatory? Bo czasem na aukcjach podają że jest od B7 i nie wiem czy w ogóle zwracać na nie uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS4 tez nie było w budzie b6 i ludzie zakladają...

Mam nadzieję że pomogłem :wink:

Tapnięte z SGS III

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz smiało zakladac od b7, poluj na taki przynajmniej 18mm grubośći..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra już wszystko się dowiedziałem. do mojej wersji (S-line, sprawdzone w ASO po vinie) będzie stabilizator (18mm) o numerze: 8E0 511 409 AP