Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Jak otworzyć awaryjne klape bagażnika w avancie?


niuniek222

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Zacieła mi się klapa w bagażniku i nie moge jej w żaden sposób otworzyc. Czy istenieje jakieś awaryjne otwarcie tej klapy od środka? Na jutro jestem umówiony z elektrykiem aby zerknął co może być przyczyną że klapa się nie da otworzyć ale żeby coś sprawdzić trzeba zdjąc tapicerke i dostać sie do zamka ewentualnie do siłownika co w przypadku zamknietej klapy jest nie możliwe. Czy ktoś wie w jaki sposób moge otworzyć klapę awaryjnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • położyć oparcie kanapy
  • wejść do bagażnika
  • otworzyć schowek na trójkąt ostrzegawczy
  • pociągnąć za pomarańczową plastikową linkę z kółeczkiem na końcu

Otwarte! :)

--

Pozdrawiam.

Sławek

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworzylem schowek na trójkąt ostrzegawczy i niestety nie mam tam żadnej pomaranczowej linki z kólkiem. Natomiast mam jakąs pomaranczowa linke w bagażniku w schowku po prawej stronie gdzie znajduje sie soobofer. Co to za linka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otworzylem schowek na trójkąt ostrzegawczy i niestety nie mam tam żadnej pomaranczowej linki z kólkiem. Natomiast mam jakąs pomaranczowa linke w bagażniku w schowku po prawej stronie gdzie znajduje sie soobofer. Co to za linka?

Do awaryjnego otwierania klapki wlewu paliwa.

--

Pozdrawiam.

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach