fenix_ Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Po kupnie auta miałem problem z sondami, ciągle wywalało błąd. W sklepie motoryzacyjnym zaoferowali mi sondę ngk dedykowaną do mojego samochodu a4 quattro ack 193 km o symbolu OZA571-C2 poszperałem w internecie i okazało się, że to sonda do jakichs amerykanców. Poprawiło się spalanie ale druga sonda zaczęła coś szwankować, ciągle wywala błąd w związku ze zmianą napięcia, kupiłem jakiś uniwersalny zamiennik, który okazał się porażką, auto mniej pali ale za to drży po nagrzaniu silnika, na starej sondzie znowu nie ma drżenia ale pali jak smok. Muszę zmienić druga sondę i pytaniie moje brzmi czy obie sondy muszą być takie same, czy oferowany w sklepach bosch dedykowany pod ten silnik jest coś warty ?
piterkrk Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Faktycznie sprzedali Ci chłam co amerykańca. Zmień obie na dedykowane bosch 0 258 986 507 (Katalogowe) koszt w detalu ok. 280pln za szt.
wojtek26 Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Kup uniwersalne NGK lub Boscha i bedziesz zadowolony.
kred Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 zapraszam do lektury http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=188353.0 i zapomnij o uniwersalnej jak nie chcesz miec dalej problemów http://www.micksgarage.ie/autoparts.aspx?dept=116&MakeID=5&ModelID=253&CarID=5411&AssemblyID=100048&b=244&ga= tu wszystkie mozliwoci jakie mozesz sondy zastosowac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wojtek26 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ja zawsze zakładm uniwerslana sonde jedyne trzeba przełozyc wtyczke, a powiedz mi czym sie rózni sonda uniwerslana NGK od takie dykowanej, podpowiem jedynie tym ze ma kabel odpowiedniej dłogosci z wtyczką.
kred Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 np. opornością grzałk zakresem pracy itp itp. więcej masz w necie wystarczy poszukać. co jest to wszystkiego jest do niczego. załuż sobie od motoru 4.2 przecież to jedno i to samo
fenix_ Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Opublikowano 3 Marca 2011 Powiem tak, ta NGK, którą kupiłem niby pod moje auto a okazała się do jakichś amerykańców spisuje się bardzo dobrzę, kupiłem drugą uniwersalną i totalna kapa, praca silnika się pogorszyła i spalanie kosmicznie wzrosło i wywala ciągle błąd. To co chciałem zaoszczędzić wydałem na drogę do sklepu, i później następne 2 drogi, bo ją reklamowałem ze względu na to, że się zawieszała. Po wymianie efekt ten sam. Także jak jednak znajdzie się ktoś kto chce kupić uniwersalną chętnie odsprzedam wraz z wtyczką
wojtek26 Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ja montuje zawsze te uniwerslane najczesciej NGK i nigdy nie miałem problemu ze zła praca silnika, co do mocy grzałki to najczesciej wystepuje 12W ale bywaja tez i 18W poza troszke dłuzszym czasem nagrzania niczym sie nie różnią. Te 18W spotykałem w autach gdzie sonda jest przy katcie czyli daleko od silnika.
piterkrk Opublikowano 3 Marca 2011 Opublikowano 3 Marca 2011 Ja zawsze zakładm uniwerslana sonde jedyne trzeba przełozyc wtyczke, a powiedz mi czym sie rózni sonda uniwerslana NGK od takie dykowanej, podpowiem jedynie tym ze ma kabel odpowiedniej dłogosci z wtyczką. Potwierdzam to co mówi kolega. Użyteczonść i funkcjonalność w obu przypadkach taka sama, tylko cena inna...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się