miszka Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Witam wszystkich ! Mam pewien problem odnośnie drzwi kierowcy gdy je otwieram to na fisie pokazuje mi się otwieram drzwi pasażera. Z innymi drzwiami jest normalnie czyli tak jak powinno być . Po podpieciu vaga i zvagowaniu modułu komfortu wywaliło mi takie błedy: 1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1561 Lewe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane po skasowaniu błędów i ponownym vagowaniu wywaliło to : 1366 Otwarty przy wypadku brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane po ponownym skasowaniu błędów i ponownym vagowaniu wywaliło to: 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane -to odczyt na Polski Vag 4.9 01331 - Door Control Module: Driver Side(J386) 80-00 - Single-Wire Operation -to odczyt na Vag Com 409.1 i tego już nie mogę wykasować ;( Wiem że to nie dział do analizy błędów z Vaga , ale myślę że wina leży chyba po stronie elektryki więc żuciłem to tutaj .Proszę o jaką kolwiek pomoc w tej sprawie , będe bardzo wdzięczny. A i jeszcze jedno nie świeci mi się żaróweczka ostrzegawcza w panelu tylnych prawych drzwi , wymieniłem na nową i nic . Był bym wdzięczny za jakąś wskazówke jak rozwiązac ten problem . Dzieki Ps. Po ponownym podłaczeniu waga znowu wywaliło te błedy: 1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1561 Lewe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane O co chodzi z tymi drzwiami ????[br]Dopisany: 26 Luty 2011, 21:16_________________________________________________Kurcze czy nikt tego nie ogarnie !!!!!!
wrclaguna Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Sprawdz pierwsze laczenie drzwi i slupka przedniego ( taka guma ) pewnie jakis kabelek sie przelamal jest na forum opis jak to sprawdzic A jak nie to rozkrec tapicerke i sprawdz przewody od Modulu drzwi
domin79 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 ..masz w aucie fabryczny alarm???? poznasz to po przełącznikach w tapicerce dzrzwi kierowcy , jesli sa masz alarma jesli nie to nie i dlatego masz bląd o braku osprzętu alarmowego co do otwierania drzwi i zle pokazującego fisu , to kodowanie modulu pewnie musisz zmienić , niewiem czy masz anglika czy europa cale kodowanie to dodawanie lub odejmowanie poszczególnych wartości Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika): +1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii) +2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy +4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika) +8 – aktywacja alarmu +16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h) +32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy) +64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota) +128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie +256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami +1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu +2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi) +4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu). +8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem) +16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych wiecej jeszcze odnośnie tego poczytaj tu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129290.330
miszka Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 ..masz w aucie fabryczny alarm???? poznasz to po przełącznikach w tapicerce dzrzwi kierowcy , jesli sa masz alarma jesli nie to nie i dlatego masz bląd o braku osprzętu alarmowego co do otwierania drzwi i zle pokazującego fisu , to kodowanie modulu pewnie musisz zmienić , niewiem czy masz anglika czy europa cale kodowanie to dodawanie lub odejmowanie poszczególnych wartości Cześć !! No wkońcu jakiś oddzew Mam przyciski w bocznych drzwiach kierowcy i te od zamykania od środka i te w schowku bo ot e chyba chodzi. Wersje mam Angielską (2002 Sedan), czyli z tym kodowaniem mam dodać te wszystkie pozycje prócz : +8 – aktywacja alarmu +128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie +256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm) +8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem) +16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych Kurcze nie jestem pewny z tym "+8" czy też go nie dodać bo w końcu to tez aktywacja alarmu ?
domin79 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 ...podaj swoje kodowanie to lukniemy co tam masz http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/storyline/alarmfab.JPG czyli coś takiego mówisz posiadasz
miszka Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 ...podaj swoje kodowanie to lukniemy co tam masz http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/storyline/alarmfab.JPG czyli coś takiego mówisz posiadasz Tak mam właśnie takie przyciski a co do numeru kodowania to mam 07807 końcówka z numeru modułu to AJ[br]Dopisany: 27 Luty 2011, 13:55_________________________________________________wszedłem odrazu żeby zobaczyć błędy znowu mi to wywaliło: 1370 Alarm od czujek ultradźwiękowych brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 1561 Lewe tylne drzwi nie otwarte/zamknięte nie autoryzowane 1331 Moduł sterujący drzwi kierowcy-J386 nie autoryzowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się