fly07 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Przejrzałem zdecydowanie większą ilość wątków na temat czyszczenia turbiny i nie znalazłem info jakim momentem dokręca się wszystkie śruby /głównie obudowa i pierścień z kierownicami/. Nauczony niepowodzeniem z dokręceniem napinacza paska alternatora myślę, że to istotna sprawa. Wszyscy rozkręcają i skręcają na oko? A temperatura, drgania, obroty? Czy ktoś robił to zgonie z WT? Mnie akurat chodzi o AWX ale chyba tyczy też innych typów.
SotoM Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 skoro tam są śruby M5 to nie przykręcisz ich przeciez na 20Nm max to 7Nm bo dalej nie wytrzymają ciśnienia mimo ze są tu śrubeczki hartowane . na chłopski rozum... po za tym wątpię ze w serwisówce jest podana operacja - regeneracja/ czyszczenie turbosprężarki... istniej pozycja jak - wymiana turbosprężarki jej wymont/zamot.
lkowol Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Ja dokręcałem u siebie na wyczucie kluczem płaskim/z grzechotką z krótkim ramieniem - tak zeby dibrze trzymało ale nie na chama... Tak jak pisze kolega powyżej - z rozsadkiem... Wydaje mi się ze klucz dynamometryczny do tego zadania to trochę przerost formy nad trescią... aha... i pamiętaj o smarze miedziowym na gwinty przed skręceniem....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się