Buczo Opublikowano 9 Grudnia 2007 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Chodzi mi konkretnie o to Ignition Angle. Co to jest i czy to tak ma byc? Bo cos mi sie tu nie podoba.
mateogda Opublikowano 10 Grudnia 2007 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Normalne, że kąt wyprzedzenia zapłonu zmienia się w trakcie przyspieszania. Sprawdź wartości "statyczne" na wolnych obr. i przy podwyższonych (3000) biegu jałowego. Powinny zawierać się w widełkach. Jak znajdę czas jutro spojrzę u siebie.
Buczo Opublikowano 11 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2007 Wlasnie na jalowym sie nie zawieraly. Spojrz na to: Czy ta kolumna 3 jest w normie? Jak sadzisz.
mateogda Opublikowano 11 Grudnia 2007 Opublikowano 11 Grudnia 2007 Trzecia kolumna (temp. zasysanego powietrza) u mnie na rozgrzaniu silnika na biegu jałowym (bez jeżdżenia) pokazało 57st. czyli byłoby do przyjęcia, natomiast wyprzedzenie zapłonu 9st. +/-3st. Tak duże wyprzedzenie może sugerować wypadanie zapłonu, sprawdzałeś/wymieniałeś świece?
Buczo Opublikowano 12 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2007 Jeszcze nie. Autko kupilem niedawno. Wymienilem filtry powietrza. Przymierzam sie do wymiany rozrzadu. W nastepnej kolejnosci swiece, olej. Zatankuje PB98 i sprawdze, co sie bedzie robic. Jesli nadal tak bedzie to sie wkur***. Po prostu nie lubie, jak cos jest nie tak, a jeszcze mnie denerwuje takie cos, ze daje gazu i jak wezme noge, to slychac takie metaliczne dzwonienie w okolicy turbo. Obawiam sie najgorszego,ale miejmy nadzieje,ze nie. Sprawdze dzisiaj jeszcze cisnienie doladowania i sie okaze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się