Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Mironowóz cz.IV - S4d


miron78

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przyzwoicie wyszło:wink:

Właśnie od samego początku mi coś nie pasowało z tym pierwszym programem.. trochę za mało mi się wtedy wydawało.

Teraz pewnie ładnie moment drapie po pleckach:naughty:

Ciekaw jestem bardzo porównania z S4 - masz możliwość zmierzenia czasów 0-100 i 100-200 ?

PS. Kiedy sprzedajesz auto:kox: ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez powinienem na aktualizacje podjechac :decayed:

jak najbardziej jest po co - robiliśmy soft w tym samym dniu i też masz CAPA - jak masz trochę czasu i ochoty to dzwoń do Patryka

JAk jechałem bardziej z nastawieniem spotkania, pogadania i przy okazji sprawdzenia jak sie ma furka po 3 latach śmigania - w jakiej jest kondycji a tu taka dodatkowa miła niespodzianka

---------- Post dopisany at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany at 10:36 ----------

Przyzwoicie wyszło:wink:

Właśnie od samego początku mi coś nie pasowało z tym pierwszym programem.. trochę za mało mi się wtedy wydawało.

Teraz pewnie ładnie moment drapie po pleckach:naughty:

Ciekaw jestem bardzo porównania z S4 - masz możliwość zmierzenia czasów 0-100 i 100-200 ?

PS. Kiedy sprzedajesz auto:kox: ??

też jestem ciekaw porównania z S4 - nie spodziewam się żeby mi specjalnie odjechało

Ps. dzisiaj ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym tygodniu moja i szwagra fura odwiedziły compsport

Szwagra B8 wypluło 297ps i 609Nm a mój staruszek był na korekcie i pokazał 306ps i 622Nm (dół bez zmian zaś od 3000 ob jedzie znacznie lepiej)

Furki już po testach drogowych i idą łeb w łeb - jak przyklejone

Ps. Rodzinne wyjazdy powinny być udane :decayed:

:shock3:

no to teraz już nie mam szans :decayed:

Gratulacje wyniki Mirek!!! :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do programu pierwotnego - nie powiedział bym że za mało - tyle było wtedy bezpiecznie.

To co zostało zrobione teraz to poprawiona tylko góra wykresu - czyli tak naprawdę ten przedział obrotów który wykorzystuję na co dzień nic się nie zmienił i fura w żadnen sposób lepiej nie jedzie - lepiej jedzie jedynie w zakresie 3000-4200 obrotów a ten przedział wykorzystuję jedynie jak sytuacja tego wymaga - dlatego tą korektę traktuję jako kosmetyka - mimo że przyrost mocy jest znaczny autko śmiga bardzo porównywalnie - nie ma jakiegoś mega przeskoku jakiego można by się spodziewać. Musiał bym jechac na maksa lub ciągnąć furę na każdym biegu do końca żeby odczuć wczorajsze prace Patryka - a jak wiadomo na codzień się tak nie jedzie.

Różnica jest w V-max

Różnica jest w tym że dłużej ciągnie na poszczególnym biegu

I różnica na pewno będzie odczuwalna na wyniku 1/4 mili

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:46 ----------

Co innego mieć 150ps i dostać 30 a co innego z 276 zrobić 306

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3xx :whistling:graty miron :thumbup1: :brawo:Maro też pewnie zadowolony z wyniku :wink: rządzicie w tym knurowie szfagry :decayed::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadowolony, zadowolony - drugą młodość przechodzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do programu pierwotnego - nie powiedział bym że za mało - tyle było wtedy bezpiecznie.

Oczywiście, że nie mało bo przyrost sam w sobie był spory i na pewno bezpieczny. Po prostu do tej pory jak widziałem wykresy tego motoru to zazwyczaj oscylowały w okolicach 290-300PS i dlatego się w ten sposób odniosłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne - spoko

wiesz jak jest każda sztuka inna a wtedy pamiętam właśnie że coś tam z temperaturami było i to Patryka blokowało więc zostawił na bezpiecznym poziomie tym bardziej że niutki wtedy wyszły OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś zainteresowany to obecnie są dostępne (prześliczne):

1. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 20 cali 9' ET26 - cena 7000zł

2. ROTOR chrom+jasny grafit Nowe ori zapakowane 19 cali 9' ET33 - cena 5500zł

3. ROTOR chrom+jasny grafit nie ori 20 cali 8,5 ET35 z oponami 7mm (wszystko jak nowe felgi na gwarancji) - 5500zł

Zdjęć nie wklejam - wszyscy wiedzą jak wygląda nowa felga w oryginale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co kombinujesz :P et 33 nie będzie za małe przy 9J ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie :grin:

a tak na poważnie to liczę że nadrobię to oponą - już jedne B8 w knurowie na takim setupie śmigało i ponoć było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem że jeden gość miał ori rotor właśnie od A5 czyli et33 9j nie wiem jakie miał opony ani zawias, ale obcierało dlatego odpuściłem bo sam chciałem wkładać :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikron zrobiłem Ci przelew, żebyś miał za co zatankować B8 na przyjazd do BT i nie musiał już uciekać ze stacji benzynowych*

*) przynajmniej przez ten tydzień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne zmiany.

zmiany :eusathink::eusathink:golas jakich mało :grin::grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :hi:

Ps. Ori ROTOR 19 cali ET33 z oponką 235/40/19 już na aucie

i powiem tak

Jak furka stoi na parkingu to te 20 robiły większą robotę - te 19 jakieś takie dojazdówki sie wydają mimo że to tylko 1 cal

Ale jak auto jest w ruchu to te 19 powalają

---------- Post dopisany at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:31 ----------

4269b1224b6cb153m.jpg

---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:34 ----------

c656ebac9965690fm.jpg

faa680aaf91cc62fm.jpg

da9af0d2d77ff127m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...