Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaz glosnikow przod- pytania jeszcze nie poruszane


eset38

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Kupilem niedawno b5, i praktycznie od poczatku brzeczal mi lewy przod.Planuje kupic juz jakies w miare porzadne glosniki i zamontowac je na dystansach jak to wszyscy stad doradzaja.Mysle o wtlumieniu.Problem w tym,ze jesli chodzi o elektryke to jestem laik.

Czy moze mi ktos powiedziec ...

1. ile srednio kosztuje montaz glosnikow przod??.

2. czy powinni liczyc sobie wiecej za montaz ich na dystansach,jesli tak to ile drozej??

3. ile kosztuje samo wytlumienie

Zalozylem temat poniewaz widze spore wahania cen,co rowniez moze swiadczyc o jakosci wykonania.W moim lokalnym audiokarszopie chca za montaz z dystansami i wygluszeniam 800zl,a natomiast w media markcie 240zl,ale ten market ma swoja "slawe" wiec tez nie zaklaskalem tak od razu z radosci uszami i nie zostawilem tam mojej pieknej.

Dzieki z gory za rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w media to mogą Ci głośniki podpiąć jak nie umiesz. chociaż trudne to nie jest. wystarczy dwie wtyczki z jednego odpiąć i tak samo włożyć do nowych. rozebranie drzwi było już omówione. dystanse Ci są potrzebne bo musisz zmienić rozstaw srub z 3 na 4 ;) i tyle. a wygłuszenie we wrocku to nie wiem gdzie ale ja robie w kato za czteropak + materiały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki,rozumiem ze za wytlumienie nie powinienem sobie dawac wciskac duzych sum.Moze przynajmniej spróbuje samemu,ale szczerze jak ogladalem juz poruszany temat montazu na zdjeciach to i tak nie bylbym jakos przekonany dac to robic sobie. Jesli ktos jednak montowal przednie z dystansami gdzies za jakies cennikowe sumy,to prosilbym o rade.Super jesli z opolskiego lub dolnoslaskiego,ale nawet ceny z innych wojewodztw beda mile widziane,bo jesli bedzie to na tyle okazyjnie w porownaniu do tutejszych to i tam pojade.