Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gwint KW kilka pytań


Galec

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

kupiłem na allegro gwint KW do swojej parówy. Niestety jak przyszedł okazało się, że nie jest on taki jak był na zdjęciach które znajdowały się w aukcji. Generalnie chcę go oddać ale sprzedający jest oporny :wallbash: na razie prowadzę z nim korespondencję mailową żeby była podkładka ponieważ jak mnie wyprowadzi ostatecznie z równowagi to będę musiał złożyć sprawę do prokuratury, ale to w ostateczności ponieważ nie chce mi się potem ganiać po sądach i tracić czas. I tu rodzi się moje pytanie czy ten gwint da radę po skompletowaniu założyć do auta??i czy będzie pasował ponieważ patrząc po nr w katalogu KW nie ma takiej numeracji. Na moim zawieszeniu znajdują się takie oznaczenia:

Przednie amorki

800 1008

10310149

ASO 941

Tylne amorki

100 1101

10310407

ATL 543

Czy ktoś z was mógł by porównać to ze swoim zawieszeniem??

Wrzucam zdjęcia tego co przyszło mogli byście powiedzieć czego brakuje, oraz na której osi powinny się znajdować też te małe sprężynki bo nie mogę nic na necie znaleźć, a najlepiej jak by ktoś miał jakieś zdjęcie poglądowe jak to wszystko ewentualnie poskładać i czy się opłaca. Dodam, że tłoczyska bardzo ciężko chodzą, żaden amorek nie jest zaolejony czyli technicznie są chyba ok.

dscn0795f.jpg

dscn0797e.jpg

dscn0798a.jpg

a tu dla porównania aukcja którą wygrałem

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-kw-audi-a4-i1436642386.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że nie tylko ja mam pecha do gwintów używek :disgust:

Z tego co pamiętam to na battalionie przewijała się ta aukcja i wyszło, że sprzedający bezczelnie zapożyczył sobie zdjęcie z innej aukcji :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem już o tym, że zdjęcia wziął z innej aukcji ale niestety dowiedziałem się jeden dzień za późno :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W razie czego:

http://allegro.pl/phorum/read.php?f=298&i=1189321&t=1189310#href1189321

ja o tym dowiedziałem się dzień za późno.

Dostałem gwint z amortyzatorem do regeneracji, sprzedający zwrotu nie przyjął. Paczka wróciła do mnie i teraz czekam na ruch allegro i idę na policję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile za niego dałeś? wydaje się być spoko, małe sprężynki idą na przednie amory, reszte pierdołek przekładasz z orginalnego zawiasu i powinno grać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem w przypływie euforii maksymalnego najarania się na glebę :tongue4: po zakupie na lato 18" 1275 PLN tak jak widać na aukcji. Najgorsze że nie ma klucza do regulacji. Wiadomo wszystko można kupić ale to są kolejne koszta. A sprzedający zapewniał że wszystko jest. Co do tych sprężynek to one przychodzą na górę czy na dół?? osłony tłoczysk od seryjnego zawiasu 1BA będą pasować nie będą za długie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem w przypływie euforii maksymalnego najarania się na glebę :tongue4: po zakupie na lato 18" 1275 PLN tak jak widać na aukcji. Najgorsze że nie ma klucza do regulacji. Wiadomo wszystko można kupić ale to są kolejne koszta. A sprzedający zapewniał że wszystko jest. Co do tych sprężynek to one przychodzą na górę czy na dół?? osłony tłoczysk od seryjnego zawiasu 1BA będą pasować nie będą za długie??

mniejsze sprężyny idą na dół, tak to wygląda(fota poglądowa, od jakiejś innej furki :wink4:)

kw_2_coilover_kw15228006_l.jpg

myślę że osłony powinny przypasić od seryjnego amora :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś już wiem bo właśnie widziałem różne foto i czasami jest na górze a czasami w ogóle nie ma tych małych sprężynek :co: Ciekawe czym jest to spowodowane :mysli:

Czyli generalnie po za przełożeniem osłon mam wszystko co jest potrzebne żeby go zamontować??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To coś już wiem bo właśnie widziałem różne foto i czasami jest na górze a czasami w ogóle nie ma tych małych sprężynek :co: Ciekawe czym jest to spowodowane :mysli:

Czyli generalnie po za przełożeniem osłon mam wszystko co jest potrzebne żeby go zamontować??

musisz jeszcze przełożyć te górne mocowania sprężyn od swoich amorków :wink4:, i powinno grać, nie wiem jak tam odboje czy nie trzebabyłoby jakichs sportowych zalożyć, chociaz jak gość CI pisał że ma być wszystko to ja bym mu nie odpuścił :wink4: tymbardziej za tą cenę, ja za swój KW dałem 700zł, kompletny z trzema kluczami :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wszystko można skompletować tylko to są kolejne koszty :confused4: a Ty u siebie zmieniałeś odboje?? Mam jeszcze pytanko dał byś radę spisać nr z Twoich amorków tak dla porównania??i czy potrzebne są aż 3 klucze?? Bo jak patrzyłem na stronie KW to za klucz od 50 do ok 120 zika sobie krzyczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wszystko można skompletować tylko to są kolejne koszty :confused4: a Ty u siebie zmieniałeś odboje?? Mam jeszcze pytanko dał byś radę spisać nr z Twoich amorków tak dla porównania??i czy potrzebne są aż 3 klucze?? Bo jak patrzyłem na stronie KW to za klucz od 50 do ok 120 zika sobie krzyczą.

ja mam moje założone, przy zmianie na letnie mogę zerknąć ale to dopiero początkiem kwietnia :gwizdanie:, klucze są potrzebne dwa, na przód i tył :wink4:, ja nic nie wymieniałem bo wszystko miałem w komplecie :wink4:, odezwij się do kolegi A-rek, on zna się na zawiasach, to Ci dokładnie powie co Ci potrzeba do tego Twojego :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też sie wydaje spoko ;) nawet jest model wyższy niz ten co ja mam :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też sie wydaje spoko ;) nawet jest model wyższy niz ten co ja mam :decayed:

tak to chyba v2 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozliwe nie znam sie na tych v1 , v2 :decayed: ale ja byłbym zadowolony :) tylko go skręcic i jazda :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyszło tak źle :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszelkie info napisałem już do kolegi A-rek :)

Hmm jak by to był V2 to było by miodzio lodzio :tongue4: ale jak się go wtedy reguluje :mysli: bo na górze tłoczysk nie ma niczego co by wskazywało na możliwość regulacji twardości [br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 23:24_________________________________________________A co do wariantów zawieszenia to chyba jednak nie jest V2 wg katologu KW na 2010 rok gwinty Inox Line V1 do A4 mają nr początkowe 102..... , V2 zaczyna się od 152..... , V3 352..... a ten co ja mam 103... i nie ma ani jednej pozycji w katalogu co by tak się zaczynała o co c'mon :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj!

może trochę przepłaciłeś za gwinta ale skoro amorki są w bardzo dobrym stanie to nie będziesz żałował :wink4:

masz dokładnie ten sam gwint co ja więc masz V1, oto oznaczenia z moich amorków:

-przód

800 1008

103 101 49

AOS 266

-tył

100 1101

103 104 07

AOF 708

oto zdjęcia mojego gwintu i rzeczy które ci brakuje

przód

1264c448200d8a38m.jpg

tył

5d697f946f97ec82m.jpg

nr odboi ori KW to 652 10 110 przód i 652 10 009 tył, ale odboje możesz zastąpić innymi tylko jak obniżysz bardzo zawieszenie to tylne musiałyby być krótsze.

jak widzisz na zdjęciu z przodu między mniejsza, a większą sprężyna powinna być taka przekładka na której układają się sprężyny bez tego raczej ciężko będzie je złożyć.

ja do gwintu mam 1 klucz który pasuje na przód i tył.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie :notworthy:

to już wiem jak to poskładać wszystko mam. Te plastikowe przekładki są w komplecie, metalowe krążki w tylnym zawieszeniu również rozumiem że zakłada się je pomiędzy sprężynę a nakrętkę do regulacji.

Z tego co mi brakuje to tych gumowych odbojów oraz czarnych plastików na tłoczysku przedniego zawieszenia.

A mógł byś podać ile ma długości odbój KW??

Jeszcze jedno pytanko czy po za tym że ciężko chodzi tłoczysko jeszcze w jakiś sposób można zweryfikować stan amorków??

No i jakie są Twoje odczucia z jazdy na gwincie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj!

może trochę przepłaciłeś za gwinta ale skoro amorki są w bardzo dobrym stanie to nie będziesz żałował :wink4:

masz dokładnie ten sam gwint co ja więc masz V1, oto oznaczenia z moich amorków:

-przód

800 1008

103 101 49

AOS 266

-tył

100 1101

103 104 07

AOF 708

oto zdjęcia mojego gwintu i rzeczy które ci brakuje

przód

1264c448200d8a38m.jpg

tył

5d697f946f97ec82m.jpg

nr odboi ori KW to 652 10 110 przód i 652 10 009 tył, ale odboje możesz zastąpić innymi tylko jak obniżysz bardzo zawieszenie to tylne musiałyby być krótsze.

jak widzisz na zdjęciu z przodu między mniejsza, a większą sprężyna powinna być taka przekładka na której układają się sprężyny bez tego raczej ciężko będzie je złożyć.

ja do gwintu mam 1 klucz który pasuje na przód i tył.

pozdrawiam

arek zarzuc fotkę tego Twojego klucza :wink4:, ja mam dwa bo z przodu jest większa nakrętka, a z tyłu mniejsza :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mógł byś podać ile ma długości odbój KW??

przód 6 cm

tył 13 cm

arek zarzuc fotkę tego Twojego klucza

6a39ef4731a971f0m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...