Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gwint KW kilka pytań


Galec

Rekomendowane odpowiedzi

Ile za taka przyjemność ?

klucze chodza po 30zl na allegro,te klucze sa standardowe swoimi z AP krece nakretki z KW i na odwrot...przewaznie nakretki z przodu i z tylu sa inne dlatego do gwintu sa 2 komplety kluczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

odgrzeje trochę kotleta :) po wszelkich perypetiach z gwintem z allegro dzisiaj nastał piękny dzień w którym zawieszenie w końcu zawitało u mnie w aucie :decayed: powiem wam, że jestem mega zadowolony i na nowo trzeba się nauczyć pokonywania zakrętów po przesiadce z 1BA. Generalnie auto zachowuje się tak jak by przestała na niego działać fizyka :kox:

Mam kilka pytań do ekspertów co do regulacji zawieszenia. W którą stronę się kręci żeby podnieść a w którą żeby obniżyć auto?? Mi się wydaje że jak kręcę w dół na amortyzatorze to go opuszczam a jak w górę to podnoszę?? Prosił bym o potwierdzenie.

Na chwilę obecną jest zawieszenie ustawione przód i tył 6,5 cm od góry gwintu na amortyzatorze i autko wygląda tak

Gleba.jpg

Mi się wydaje że tył powinien pójść minimalnie do góry a przód bym zostawił tak jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którą stronę się kręci żeby podnieść a w którą żeby obniżyć auto?? Mi się wydaje że jak kręcę w dół na amortyzatorze to go opuszczam a jak w górę to podnoszę?? Prosił bym o potwierdzenie.

kręcisz zgodnie z ruchem wskazówek zegara -> obniżasz :wink4:

Mi się wydaje że tył powinien pójść minimalnie do góry a przód bym zostawił tak jak jest

a ja bym obniżył przód i wyrównał z tyłem :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje że tył powinien pójść minimalnie do góry a przód bym zostawił tak jak jest

a ja bym obniżył przód i wyrównał z tyłem :naughty:

też o tym myślałem :decayed: ale u mnie takie sobie drogi w okolicy niestety są

A i jeszcze jedno mam pytanie gwint na amortyzatorze ma ok 16 cm tak jak mówiłem na chwilę obecną jest nakrętka ustawiona 6,5 cm od górnej granicy gwintu. W jakim zakresie mogę sobie nakrętką latać góra dół?? żeby niczego nie popsuć, bo jak bym go skręcił na sam dół to chyba praktycznie leżał by na brzuchu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz kręcić praktycznie w całym zakresie, nic nie popsujesz :good:

tylko ustawianie nakrętek względem początku czy końca gwintu nie zawsze zdaje egzamin, po takim ustawieniu lepiej zmierzyć wysokość błotnik->ziemia każdego koła z osobna (oczywiście po przejechaniu kilku/kilkunastu km) i wtedy ewentualnie korygować ustawienia :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza regulacja gwintu za mną :decayed: Oczywiście nie obyło się bez strat w sprzęcie, ukruszona nakrętka od śrub zabezpieczających :confused4:

Autko poszło minimalnie w dół na każdym kole obecnie od rantu nadkola do osi piasty ok 34 cm albo jak kto woli od rantu nadkola do rantu felgi ok 10 cm. Tak to wygląda na żywo.

gleba.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnę się pod temat jeżeli można.

też ostatnio zakupiłem używany gwint KW v1.

powiedzcie mi panowie, czy to normalne, że jak skręciłem z przodu na taką samą wysokość śruby na gwincie, opuściłem auto i z jednej strony stał wyżej (od strony pasażera). musiałem skręcić go niżej z tej prawej strony i mniej więcej wyrównałem. czy to jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co Ci powiem ja jak u siebie regulowałem gwint to najpierw na każdym amorze ustawiłem nakrętkę na tej samej wysokości i powiem Ci że każde koło stało inaczej :embarrassed: potem zacząłem oddzielnie regulować i teraz jest gitara :naughty:

Jak już ustawisz sobie bazę czyli każde koło będziesz miał równo to potem to już łatwizna bo 1 cm na gwincie amora to 1 cm różnicy w wysokości auta więc można sobie w miarę wyliczyć ile trzeba pokręcić żeby ustawić na zadanej wysokości auto.

Z tego co wyczytałem na forum to już ktoś kiedyś o tym wspominał że musiał różne wysokości poustawiać. Więc chyba tak musi być.

Powiedz jeszcze jakie odczucia z jazdy?? bo u mnie na tej wysokości co jest teraz i na kole 18 cali jest dość twardo w porównaniu do 1BA ale już pomału się przyzwyczajam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to chyba faktycznie coś w tym jest, że trzeba wszystko inaczej ustawiać.

a co do twardości, to ja miałem wcześniej założone sprężyny Eibacha -30 i w porównaniu do nich to jest twardziej, ale nie ma tragedii. też mam 18 koła.

narazie to mam zarąbisty problem, bo z tyłu nie mogę wykręcić jednej śruby tej górnej :wallbash: wymieniłem przód, lewy tył, a w prawym d*pa. śruba kręci się razem z nakrętką, która jest normalnie zamocowana w tym talerzyku górnym od amortyzatora. i teraz nie mam pojęcia jak sobie z tym poradzić ;( od spodu nie ma praktycznie dojścia, uciąć od góry nie ma za bardzo jak, bo zaraz się blachę pokaleczy. masakra.

a właśnie, ja na tylnych amorach mam jeszcze takie dodatkowe gumowe odboje grubości 1cm każdy, które można spokojnie zdjąć bez rozkręcania. nie wiem czy to było oryginalnie, czy ktoś sobie to dokupił, żeby nie dobijało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...