Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z pompa wrtyskowa.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem z pompa wtryskowa ,rano jak odpalam auto zawor poczatku wtrysku przestawia sie po minucie i w tym momencie wyskakuje blad 550 .Wydaje mi sie ,ze sie zaciera czy mozna samodzielnie wymienic ten zawor bo mam druga taka uszkodzona pompe.Wczoraj byl ustawiany zaplon na -2 ATDC bo mial 1,6 BTDC myslalem ze po opoznieniu zaplonu zawor bedzie sie otwieral od razu a on dopiero po minucie ,przez ta chwile chodzi bardzo cicho nie slychac dzwieku typowego tej pompy dopiero jak zawor sie przestawi to dzwiek jest normalny jak zawsze.Stalo sie to wtedy jak byly te duze mrozy ,myslalem ze to moze od paliwa wiec wlalem STP ale nic nie pomoglo.

Opublikowano

Mam taki zaworek sprobuje wymienic go sam i zobacze co bedzie.

Opublikowano

Dostalem od kolegi pompe z uszkodzonym sterownikiem musle ze zaworek bedzie dobry.

Opublikowano

Ja mam taki sam problem, jestem ciekaw jak się zakończyła twoja historia z pompą wtryskową. Napisz proszę.

Opublikowano

Mialem w plamach wymienic zaworek ,czytajac na forum ponoc to nie jest wina zaworka tylko wyciera sie jakis tloczek w pompie .Zaplon opoznilem na -1,8 zalalem STP i teraz odpala dobrze ,tloczek przestawia sie od razu.Mam nadzieje ,ze moze byly jakies syf w paliwie i przez to blokowal sie ten przestawiacz wtrysku .Narazie bede jezdzil ,chyba ze znow zacznie sie blokowac to oddam pompe do regeneracji ,na Allegro znalazlem firme ,ktora regeneruje za 1400 oprucz sterownika.Sprawdzalem wrazie czego numer mojej pompu ,ma z koncowka 106A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...