zen64 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 pytanie do znawców, chodzi o wymianę vp44 w audi a6 1999, znajomy kupił pompę do a6 z takiego samego motoru jak ma tylko z automatu ale różnią się numerami i teraz pytanie czy można śmiało zakładać i czy trzeba immo kodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 a co ma immo do pompy wtryskowej [br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 16:40_________________________________________________jeśli z tego samego motoru powinna podejść bez problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 dzięki za info. ale znajomy podzwonił po serwisach i mu powiedzieli że może być różnie, więc troszeczkę spanikował i zamówił pompę o takich samych numerach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek4net 5 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 dzięki za info. ale znajomy podzwonił po serwisach i mu powiedzieli że może być różnie, więc troszeczkę spanikował i zamówił pompę o takich samych numerach wiem, ze po swapach tip->manual sa jakies problemy z katem wtrysku czy cos tam... na forum a8 ktos pisal, ze to wynika z tego ze sa inne pompy - radze rozpoznac temat glebiej Przemek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zen64 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 dzięki za info. ale znajomy podzwonił po serwisach i mu powiedzieli że może być różnie, więc troszeczkę spanikował i zamówił pompę o takich samych numerach wiem, ze po swapach tip->manual sa jakies problemy z katem wtrysku czy cos tam... na forum a8 ktos pisal, ze to wynika z tego ze sa inne pompy - radze rozpoznac temat glebiej Przemek pompy mechanicznie raczej się nie różnią, problem tkwi w samym sterowniku pompy tak przynajmniej twierdzi gość z diesel serwis dlatego sterowniki mają nadane inne numery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian A4 Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Trzeba kodowac IMMO tak samo jak np. Licznik w aucie pompa, ECU, zegarki muszą mieć to samo IMMO :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się