cadbp 0 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Odblokowałem komputer w swojej A4 i chciałbym dołożyć czujnik w zbiorniczku spryskiwaczy: - wiem że na forum ktoś robił coś takiego, tylko że nie ma szczegółów technicznych, a niechciałbym rozebrać pół samochodu, - ponieważ muszę poprowadzić wiązkę od czujnika do licznika, muszę wyjąć z niego wtyczkę czy gdzieś wyłączyć zasilanie licznika, czy wystarczy że wyjmę kluczyk i mogę wtyczkę wyciągać dzięki z góry i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 bezpieczniej odłaczyc akumulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 bezpieczniej odłaczyc akumulator. tak czułem, że chyba będzie napięcia pozbawić, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 jak podlaczysz z powrotem akumulator to zanim odpalisz silnik, po przekreceniu kluczyka stacyjki, zaczekaj ok 60sek lub dluzej, zeby sie przepustnica adaptowala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cadbp 0 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 dzięki za pomoc :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Kolego cadbp i jak montowałeś ten czujnik bo mnie to właśnie czeka i nie bardzo wiem jak dostać sie do wtyczki od licznika bez wyciągania licznika. Przypuszczam że trzeba ją rozebrać ale ściągając tylko boczek od bezpieczników jest bardzo mało miejsca żeby coś z wtyczką robić. Pytałem w ASO o czujnik kosztuje 32 zł a ile płaciłeś za wiązkę ? Musashi a co z tą adaptacją ? Ja włożyłem kluczyk poczekałem chwilę zapaliłem i pojechałem. Co się może stać jeśli się przepustnica nie adaptowała ? Jakie są objawy i ewentualne szkody ? Bo jak trzeba to odepnę aku jeszcze raz i tym razem to dobrze zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 a z rozpedu pisalem nie zwrocilem uwagi ze post o dieslu. oczywiscie adaptacja tylko dla silnikow benzynowych. w dieslu jedynie kontrolka ESP bedzie swiecila( w benzynowych rowniez) . ale mozna sie nie przejmowac, zgasnie sama po kilkuset metrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 No wystarczy mocniej depnąć na hamulec i gaśnie. Zostaje kasowanie błędów. Musashi masz może schemacik podłączenia tego czujnika ? Czy w zbiorniczku trzeba robić dziurę nową ? No i czy kostka od licznika się normalnie rozbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 w zbiorniczku jest zaslepka. czujnik 7M0 919 376 kostke zestwu wskaznikow oczywiscie mozna rozebrac. musisz kupic przewod z konektorkiem 000 979 018 (5zł) wsuwasz go w PIN 1 (rysunek poniżej) niebieskiej kostki wskaźników. wyprowadzasz do komory silnikowej, uwaga na szczelnosc) i prowadzisz do zbiorniczka. zbiorniczek musisz podłączyc do masy. tutaj potrzebujesz zlaczke 1J0 973 722 oraz przewod z konektrokiem 000 979 021 ktory trzebaby zakonczyc koncowka oczkowa- srednica oczka zalezna od srednicy srubki z ktorej mozna uzyskac masę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Kurde Musashi jesteś wielki !! odbierz pw. ps Jutro jade do ASO i jak będzie chwila będę dłubał. [br]Dopisany: 06 Luty 2008, 13:30 _________________________________________________Więc tak. Czujnik kupiony (35zł). Tu numer się zgadza. Ale już numerek wtyczki sie nie zgadza. Jest inna końcówka. NIe wiem jaki numer bo z tego wszystkiego nie zapisałem. Kupiłem jeden kabelek do wtyczki niebieskiej (7zł z groszami) Chyba trochę podrutuje i dorobię wtyczkę. Była ale na zamówienie. Około 20 zł. W sobote będę montował to zrobię fotorelację. Martwię się tylko jak się dostanę do wtyczki niebieskiej bo chyba bez wyjmowania licznika sie nie obejdzie. Jest malutko miejsca żeby tam ręce włożyć a nie mówiąc o rozebraniu wtyczki. No ale wyjdzie to w praniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwu 0 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam, mnie się udało przez pokrywkę bezpieczników, dodatkowo odkręciłem też osłonę plastikową koło nóg, ale i bez tego można z boku, od bezpieczników. Musisz po zdjęciu wtyczki z licznika z wyczuciem pociągnąć wiązkę, ma sporo luzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Czyli jak pociągne wiązke to wychodzi z wtyczki? A powiedz mi do czujnika kupiłeś oryginał wtykę ? A którędy ciągnąłeś kabelek do kabiny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 to spróbuj wtyk 1J0 973 202 są tylko dwie, wiązki są dosyc enigmatycznie opisane, skoro tamta nie pasuje to ta powinna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elwu 0 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Ja wyciągałem wtyk z licznika przy okazji montażu przełącznika wycieraczek z obsługą FIS-a, żeby zmasować PIN nr 1 gniazda licznika. Trzeba zdjąć wtyk z licznika, jest tam taka blokada, później można lekko wyciąnąć cały wtyk na tyle, że można rozebrać go i zamontować dodatkowy kabelek. Planuję też zamontować czujnik poziomu płynu, czekam aż ktoś poda sposób którędy przeprowadzić ten dodatkowy kabelek z licznika do czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 złączki licznika maja odchylaną blokadę. jeżeli dobrze obejrzysz złączke bez problemów znajdziesz sposób jej rozebrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 No fakt. tylko kurde licznik chyba musze wyjac bo nie mogę tam rąk wsadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 ale to przeciez nie problem. nie ma sensu się męczyc. ostroznie podważ zaślepke pomiedzy klawiszami zegarów. gdy odkrecisz wkręty mocujące wypychasz go ręką od tyłu. na osłonie kolumny kierowniczej połóż jakiś ręcznik, żeby jej nie porysowac licznikiem. kierownica ustawiona na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 Aaa to myślałem że z tym więcej roboty. Ale jeśli tylko tyle to rzeczywiście nie ma sensu się męczyć. [br]Dopisany: 08 Luty 2008, 20:03 _________________________________________________a jeszcze jedno pytanie techniczne. Żeby dostać się do miejsca montażu czujnika trzeba wymontować zbiornik, czy po zdjęciu koła i nadkola można łatwiej się tam dostać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 zeby wymontowac zbiornik tez trzeba demontowac nadkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 ok dzisiaj dłubie to zdam relację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się