kred 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 jak w temacie zakres pracy 1-1.9 v blok pomiarowy (04) grupa 033 o co kaman?? z tego co wiem powinna oscylowac w okoloicy 0.7 v podmieniłem na używke i to samo druga jest nowa i pracuje ok około 0.4-0.6 v pomocy w temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Nie które auta tak mają, u mnie oscyluje od 0,6V-1,5V i wszystko jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 która sonda podaje takie parametry, przed czy za katem ???? jezeli druga to kat zdechł jeżeli przednia to termostat lub czujnik wody duzo pali sieczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 pierwsza. napiecie nie spada poniżej 1v. pali około 16l na 100 km !!!!!!!!!!!!!! 2 jest nowa i pięknie oscyluje wręcz wzorowo 0.4-0.6v czujka cieczy sprawdzana na vagu i wydaje sie ok małe różnice ze wskażnikiem około 10 st zawyża. termostat raczej dobry nie ma problemów z grzaniem. po odpaleniu momentalnie sie kabina nagrzewa. ale to nie wyznacznik czujke wymieniałem rok temu ale zapakowałem jakiś zamiennik. devastation tu dałeś mi do myślenia. podpinałem druga sonde i jest bardzo podobnie napięcie 1.52-1.54 na wolnych praktycznie stoi. po ostrej przygazówce dochodzi do 1.3-1.1v poniżej dorzucam filmik z przebiegu pracy sondy wkur...... mnie już to a wacha ponad 5 zł !!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 czyli masz do sprawdzenia: czujnik, termostat, świece, cewki, przepływkę no i sam katalizator nie miałes przypadkiem tam grzebane lub wycinane ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kred 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 chwilowo miałem wsadzonego down pipa ale z powrotem wrócił kat więc myśle że ok. dałeś mi do myślenia z tym czujnikiem bo miałem podobne objawy rok temu... zaczyna mnie także zastanawiać przepływka czyli troche roboty z tym bedzie. pobawie sie troche z logami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!temat rozszyfrowany !!!!!!!!!!!!!!!! 1 sonda zarówno w 1.8 t po 2001 roku jak i 2.0 (alt) mają zamontowane przed katalizatorem sondy szerokopasmowe 5 przewodowe w których optymalna praca to właśnie 1.5-1.6v (być może ze w tfsi jest podobnie) lambdy 4 lub mniej przewodowe są wąskopasmowe gdzie napięcie dochodzi do 1v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się