Gość kaliszak Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Mój problem zaczął się między innymi tak że grzało tylko na szybę max ciepłe powietrze. Po zrobieniu diagnostyki vagiem otrzymałem następujące błędy http://img717.imageshack.us/img717/3926/unsetv.jpg Następnie zabrałem się za wymontowanie swojego silniczka (okazało się że jak u większości pękło mi plastikowe kółko na którym znajduje się blaszka stykająca się z potencjometrem (objaw tego był taki że podczas podróży do polski pykał dość głośno silniczek aż w końcu po dojechaniu do celu po 36 godzinach:P zimą po lodzie przy maksymalnej temperaturze lecącej na twarz pukanie i terkot ustał) przestała działać przy tym temperatura zewnętrzna wyświetlana na komputerze oraz odmrażanie tylnej szyby. Po kilku dniach jak by nigdy nic wszystko wróciło do normy i zaczęło działać teraz znów się to popsuło co doprowadziło mnie do szału i zabrałem się za wymontowanie wszystkich czterech silniczków rozkręcenie ich oraz zabranie się za te nieszczęsne szczotki co nie było łatwe bo nie wiedziałem jak zabrać się za otwarcie silniczków http://img857.imageshack.us/img857/8676/dsc03558.jpg udało mi się również trafić silniczek z pękniętym kółkiem tak że dało się je ładnie skleić i ma ładną płytkę z blaszkami http://img854.imageshack.us/img854/9555/dsc03554i.jpg . Wszystko podłączyłem i wyskoczyły te same błędy po ich wykasowaniu chciałem zrobić nastawy podstawowe ale wszystkie wartości schodzą do zera a silniczki nie chodzą. Walczyłem z tym kilka dni aż się poddałem i ustawiłem silniczki na średnią temperaturę bez podłączania kabli do nich bo gdy tylko podłączyłem to silniczki szły tylko w jedną stronę ale już nie wracały. Ostatnio zaczęło się coś pieprz...ć i pokazała się temperatura na wyświetlaczu co uznałem że się pewnie chwilowo naprawiło podłączyłem silniczki zaczęły się ruszać w obie strony lecz nie trwało to zbyt długo bo jakieś 20 min zgasła temp.zew i wszystko się poprzestawiało do stanu początkowego czyli max ciepłe na szybę. Już mam dosyć bo nie wiem czy gdzieś mam zware czy też panel ster. do wymiany:( coś możecie poradzić ? zauważyłem że jak na wyświetlaczu pojawi się temp to wszystko jest dobrze i wydaje mi się że wtedy udało by się zrobić nastawy podstawowe ale najpierw musiał bym ustalić usterkę i ją zlikwidować. Dodam że obecnie mam odczepione kable od silniczków by się nie przestawiły znowu, mam zamiar również podjechać w poniedziałek do firmy która zajmuje się naprawą klimatyzacji i może znajdą usterkę a dalej zrobię sobie wszystko sam:D Bo jeśli nie to po powrocie do polski stanę się ochotnikiem na dzwona!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się