Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] logi do oceny


nitro3241

Rekomendowane odpowiedzi

kolego co znaczy ze nie jest źle ? chciałem zrobić wirusa pojechałem do firmy tuningującej auta i powiedzieli mi ze turbo przeładowuje i nie zrobi mi programu bo sprężarka się rozleci i dlatego wstawiłem logi bo nie wiem co dalej robić chciałbym zawirusować autko ,powiem jeszcze ze błedów żadnych nie mam autko chodzi dobrze i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien tunera :wink4:

Dokladnie turbo chodzi wmiare OK.Poza tym nie widze zadnych nie prawidlowosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz ze w kolejnych logach juz jest OK.Overboost do 1.3bara wiec jak na ajm to jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz ze w kolejnych logach juz jest OK.Overboost do 1.3bara wiec jak na ajm to jest git

no tak, ale przyjezdza klient, tuner robi, loga, wychodzi jak ten z przeladowaniem i do widzenia :)

wiec oceny w stylu "zmien tunera" sa dla mnie conajmniej smieszne i niepowazne, tuner ktory odmawia programu a nie ciagnie aby zarobić to jest już profesjonalista :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz ze w kolejnych logach juz jest OK.Overboost do 1.3bara wiec jak na ajm to jest git

no tak, ale przyjezdza klient, tuner robi, loga, wychodzi jak ten z przeladowaniem i do widzenia :)

wiec oceny w stylu "zmien tunera" sa dla mnie conajmniej smieszne i niepowazne, tuner ktory odmawia programu a nie ciagnie aby zarobić to jest już profesjonalista :)

co Ty gadasz, takie przeladowania jak w tym aucie są jak najbardziej do opanowania w sofcie, wiec z tym profesjonalista to trafiles jak kula w płot ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ten tuner mi powiedzial ze turbo juz tak pompuje ze chyba jest na wykonczeniu i ze rzezi jakby sie mialo rozpasc ,sprawdzilem luzy na turbawce i jest dzlikatny gora dol okolo 1mm ale nie ma promieniowego ,auto nie kopci i nie bierze oleju przebieg to 189000 olej syntetyk,wydaje mi sie jakby luz byl duzy to by brala olej lub sie tukla a jej prawie nie slychac,sorki za brak polskich znakow ale w pracy mam francuska klawiature

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zobacz ze w kolejnych logach juz jest OK.Overboost do 1.3bara wiec jak na ajm to jest git

no tak, ale przyjezdza klient, tuner robi, loga, wychodzi jak ten z przeladowaniem i do widzenia :)

wiec oceny w stylu "zmien tunera" sa dla mnie conajmniej smieszne i niepowazne, tuner ktory odmawia programu a nie ciagnie aby zarobić to jest już profesjonalista :)

co Ty gadasz, takie przeladowania jak w tym aucie są jak najbardziej do opanowania w sofcie, wiec z tym profesjonalista to trafiles jak kula w płot ... :naughty:

mowisz o tym z pierwszego loga 011 z samego dolu ? hmm napewno ciężko, wrecz nie ma sensu, wiesz dlaczego ? bo raz się zacinają a raz jest tylko Overboost, raczej trzeba iść w mechanikę, chyba że te przeladowanie siegające 1.5 b jest wynikiem 1 na 100 :gwizdanie:[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 00:46_________________________________________________zresztą wiesz że to się prawie zawsze pogłębia, coraz wiecej i więcej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli mam rozumiec ze nie jest dobrze bo jednak przeladowuje do 1.5 bar i co dalej z tym robic dawac turbo do regeneracji czy robic program na tym co jest teraz,czy pogonic jeszcze autko by kierownice i sztanga sie bardziej rozruszaly[br]Dopisany: 25 Marzec 2011, 01:46_________________________________________________a zapytam jeszcze co zregulacja ciegna gruchy moze tutaj wystarzy mala korekta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sztangi nie dotykaj bo jest ok :good:

zrób 3 logi pojedynczo 011 dyn i zobaczymy :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamykam te bezsensowną dyskuje.

Do autora wątku.

Czekam na prawidlowo wykonany komplet logów. Z podzialem z na statyczne dynamiczne i Basic Settings i z podpisanymi linkami, w swietle tego ze masz jechac na program i oczekujesz od nas rzetelnej analizy... wstaw porzadnie logi.

Dodotkowo zeby wyjasnic problem z regulacją cisnienia doladowania wykonaj 3 proby 011 dyn, kazda oddzielnie.

Gdyby cos bylo nie jasne zapraszam na PW.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...