Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Xenon-Plus - pytania


sasqacz

Rekomendowane odpowiedzi

hej! tak jak wyczytalem na forum to xenon plus ale nurtuje mnie jedno pytanko - czy moge odlaczyc zarowke h7 od dlugich? zeby tylko xenon swiecil jak przelacze na drogowe? czy to bedzie mial wplyw na ograniczenei swiatla (bo h7 nie bedzie swiecic) ? i czy ktos wie jakie zarniki d1s sa montowane fabrycznie? bo w serwisie powiedzili mi tylko ze sa philipsa 35w ale nic odnoscnie temperatury. Z tego co szukalem to innych niz 4300k philipsa chya nie ma tak? czy sa dostepne o wyzszej temp oryginalne philipsy? bo nie chce jakis made in china :) dzieki za info

* nazywaj proszę wątki zgodnie z regulaminem forum (ten poprawiłem) - lukaszr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co chcesz wyjmować żarówkę H7 ???

Przeszkadza Tobie w czymś, bo z tego co widzę to po przełączeniu na światła drogowe lepiej widać drogę, bo oprócz pełnego otwarcia soczewki świeci się dodatkowo H7 ???

Poza tym jak odłączysz H7 to z tego co pamiętam to od razu FIS wywali błąd i będzie go cały czas widać.

Do Xenon-Plus są żarniki D1S - możesz kupić różne, ale tylko żarniki o temperaturze 4300K są homologowane (chyba jeszcze 6000K, ale nie jestem pewien). Żarniki o takiej temperaturze barwy są montowane oryginalnie w AUDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u siebie masz tez xenony? i jak to wyglada ? xenon swieci z h7 ? a pomysl z wyciagnieciem h7 podsunal mi jeden gosc ze to nie wplywa na widocznosc i dlatego chcialem sie spytac bardziej zorientowanych :) ale mysle ze jesli fabrycznie tak jest to chyba tak musi byc :) dzieki za info pozdro[br]Dopisany: 19 Grudzień 2007, 15:55 _________________________________________________o kurde mam maly problem- bo wyczytalenm wlasnie ze do xenonow oprocz spryskow potrzeba samopoziomowanie lamp a moje audi nie mialo fabrycznie xenonow , dokupilem oryginalne lampy i spryski i teraz jak nie mam tego ukladu samop. to czy regulacja obok kierownicy wystarczy? jak to zrobic aby bylo wszystko sprawne? dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz temu gościowi żeby se wsadził takie porady :) jeśli chcesz być legalny to musisz jeszcze dołożyć samopoziomowanie reflektorów ,ale to ciężka sprawa podobno bo trzeba montować czujniki na tylnej osi . dzięki nim światła podnoszą się przy hamowaniu i opuszczają przy ruszaniu a także reagują jak samochód jest mocno obciążony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a regulacja kolo kierownicy bedzie dzialac? bo uklad jest dosc drogi i czasochlonny w montazu.

Jaka regulacja koło kierownicy ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sasqacz ta regulacja nie będzie działać - jak Ci raz ustawią na stacji diagnostycznej to już żadną regulacją w kabinie ich nie przestawisz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sasqacz[/color][/b] ta regulacja nie będzie działać - jak Ci raz ustawią na stacji diagnostycznej to już żadną regulacją w kabinie ich nie przestawisz...

no nie koniecznie - ja w Focusie przerabiałem orginalne sterowanie poziomowania na reczne z kabiny i dało się to podłączyć. Działało pięknie.

W audi nie robiłem ale dobry elektryk powinien nad tym pomyśleć i będzie działać :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi nie robiłem ale dobry elektryk powinien nad tym pomyśleć i będzie działać :th:

Ludzie, przecież światła z układem samopoziomowania same się ustawiają i nikt nie musi ich ustawiać (oczywiście na początku ktoś robił ustawienia początkowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, przecież światła z układem samopoziomowania same się ustawiają i nikt nie musi ich ustawiać (oczywiście na początku ktoś robił ustawienia początkowe).

no to oczywiste - ale jak przerabiasz to chyba nikt się nie będzie pierdzielił z poziomowaniem - wiec jeżeli nie ma poziomowania dynamicznego ( tak jak jest serywnie w FF ) to można miec przynajmniej regulacje z kabiny :naughty:

zapakujesz 3 osoby na tylną kanape i wtedy juz pasowałoby światła trochę opuścić - więc warto to zrobić jak się nie ma poziomowania auto.

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli regulacja 30-stopniowa kolo kierownicy nie ustawie? to po co ta regulacja jest skoro nie ustawie xenonu?I skoro na stacji ktos ustawi to znaczy ze recznie tak? a jak recznie to zrobic? soczewka jest ruchoma czy jak? bo skoro nie mam ukl samopoziomowania to chchailbym to jakos tal ustawic aby byla mniej wiecej nie razaco dla innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli regulacja 30-stopniowa kolo kierownicy nie ustawie? to po co ta regulacja jest skoro nie ustawie xenonu?I skoro na stacji ktos ustawi to znaczy ze recznie tak? a jak recznie to zrobic? soczewka jest ruchoma czy jak? bo skoro nie mam ukl samopoziomowania to chchailbym to jakos tal ustawic aby byla mniej wiecej nie razaco dla innych.

jak chcesz na sztywno ustawić to na górze reflektora masz regulacje ( śruby ) ustawiasz góra-dół i wychylenie prawego kąta

sam tego nie rób - na stacji diagnostycznej ustawienie nic nie kosztuje ( to 5 min roboty )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj wymieniałem żarniki w swojej niuni. Miałem zamontowane ori żarniki firmy OSRAM o oznaczeniu D1S 12V 35W (takie oznaczenie podali mi też w ASO); to jest 4300 K (jakieś 3200 lumenów). Takie też kupiłem i wymieniłem - wszystko jest :th:.

Z tego co się orientuje to oryginalnie są montowane żarniki o temp. barwy 4300K i 5800K.

Na samych żarnikach nie ma podanych informacji na temat temp. barwy tylko wartość w lumenach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"4300 K (jakieś 3200 lumenów)" wynika jakby lumen był powiazany z kelwinem, na wszelki wypadek prostuję.

lumen jest jednostka ktora mowi o ilosci emitowanego swiatla czyli uogolniajac o jasnosci swiecenia zarowki

kelwin to jednostka o temperatury barwy emitowanego swiatla

tak wiec kelwin to jedno a lumen drugie

:):hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...