skalarx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Modyfikacja wykonana przez lokalną Rzeszowską firmę. Jak w temacie było 114PS 242Nm jest 145PS 320Nm. Prośba o opinię (Opinia Rogalotti'ego była by cenna). Co ewentualnie można by jeszcze zmienić w programie? Martwi mnie trochę bo w chwili osiągnięcia maksymalnego momentu obrotowego (2500 RPM) czuję lekkie przydławienie i potem dalej ogień. Przed: i po:
skalarx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 pojęcia nie mam, może zmiana biegu
KrzyHo Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Dziwne te spadki, przed i po chip tuningu przy tych samych obrotach. Chyba nie do końca jest dobrze zrobione, twojemu autku coś dolega. Nie powinno być spadku.
skalarx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 kurde, chłopaki. zauważcie że inne wykresy zaczynają sie od około 1500RPMów, moje są od 1000 dlatego widać jak koleś zmienił bieg. Na końcu z kolei jest odcięcie zapłonu. Przynajmniej ja to tak rozumiem. Podczas jazdy nic takiego nie ma miejsca.
pet3r Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 widocznie mało widziałem bo nie widziałem jeszcze, żeby zmieniać biegi przy hamowaniu silnika... myślałem, że hamuje się na jedynym biegu - od najniższych dostępnych obrotów do odcięcia. ale pewnie jest tak jakmówisz, chodzi o zmianę biegu.
skalarx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 :> Rzeszowskie firmy to nie Rogal . Chociaż na innych wykresach po prostu nie widać co działo się przed 1500RPM. W każydm razie są to chyba najmniej istotne częśći wykresu. Co sądzicie o reszcie?
Ali_TDI Opublikowano 19 Grudnia 2007 Opublikowano 19 Grudnia 2007 panowie bez paniki, te spadki to zmiana biegu ;-)
skalarx Opublikowano 19 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2007 W końcu profesjonalista (widzę po firmie:)). Może coś więcej, jest dobrze? może być lepiej?
Gość MorgothV8 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 Spadki na niskich obrotach to norma
Ali_TDI Opublikowano 20 Grudnia 2007 Opublikowano 20 Grudnia 2007 W końcu profesjonalista (widzę po firmie:)). Może coś więcej, jest dobrze? może być lepiej? nie wykres [choć ten jest ładny] jest wyznacznikiem jakości modyfikacji ale parametry na jakich silnik pracuje, a tych na wykresie nie widać ;-) działa to na takiej zasadzie że jeżeli w wykresie są dziury, skoki momentu itp to można jednoznacznie stwierdzić że mod jest zły, natomiast jeśli wykresik jest równiutki to mod może być zarówno dobry jak i zły, żeby to stwierdzić trzeba przeanalizować logi z vaga lub najlepiej sam program.
Rogalotti Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Skalarx: tak jak pisze mój przedmówca po wykresie nie widać żeby miałbyć jakikolwiek problem z autem. Chociaż Hamownie VTecha to filtrację wykresu mają bardzo dużą albo liczbe (próbkowanie) na obrót koła bardzo małą. Jeżeli coś faktycznie czujesz na - to trzeba przelogować auto i przeanalizować modyfikacje (logi wszystkiego nie pokażą !!) Każdemu może się zdarzyć jakiś mały bląd przy modyfikacji mysle że firma Tuningowa wykona analize problemu. Pozdrawiam.
baskecior Opublikowano 23 Grudnia 2007 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Bardzo ładny wykres. Widać że motor zdrowy jak się patrzy. Doczepię się tylko do jednego: strasznie nisko po chipie jest moc maksymalna, można byłoby pociągnąć duuużo wyżej. Ja osobiście wolałbym też aby max moment był ze 300 obr niżej, ale to kwestia gustu już.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się