peAce Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Witam, Tak jak w temacie, od paru dni zauważyłem, że auto stało sie głosniejsze. Podczas jazdy słychać basowy dźwięk wydechu ( "czuje to pod nogami" ). Podczas gdy auto stoi jest słyszalny basowy pomruk ale jak doda się gazu dżwięk staje się dosyć głośny. Dzisiaj na parkingu posłuchalem sobie i dzwięk wydobywa się wyraźnie od spodu na wys. przednich drzwi. Wnioskuje, że prawdopodobnie jest coś z wydechem tylko co? Co moze dawać takie objawy. Będę wdzięczny za sugestie w tej sprawie. Pozdrawiam!!!
peAce Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 sprawdz plecionke zaraz za turbinka Gdzie jej szukać, na co zwrócić uwagę? To moze być dobry trop, bo wydaję mi się jakby samochod wchodził w lekkie drgania. Czy będę wiedzial ta plecionkę po otwarciu maski? Sorki, że te pytania mogą wydać się śmieszne ale jestem laikiem w tych sprawach a nie chcę by jakiś tłumikarz naciągnął mnie na koszty wymieniajac co sie da
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Jak otworzysz maske bedziesz mial ja po lewej stronie miedzy podluznica a silnikiem Cos takiego http://moto.allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x120-55na120-passat-a4-tdi-i1495644973.html
peAce Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 dzięki kolego za wskazówki, trochę mnie uspokoiłeś bo jesli to jest przyczyną pseudo sportowego wydechu to nie ma dużego problemu
wrclaguna Opublikowano 31 Marca 2011 Opublikowano 31 Marca 2011 dzięki kolego za wskazówki, trochę mnie uspokoiłeś bo jesli to jest przyczyną pseudo sportowego wydechu to nie ma dużego problemu podjedz do tlumikarza i sprawdź cały układ wydechowy