Gość michalrychlica Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Czy ma ktoś może jakiś sposób na wyciągniecie złamanego bagnetu ? Złamał sie mniej wiecej w połowie i pozostał w tej "pochwie" (cały ma jakieś 60-70 cm) a druga częśc w reku . słyszałem ze jest jakiś przyrzad do wyjmowania ( czyli coś w kształcie bagnelu na końcu z łapkami ) ??
domjenick Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 chyba tylko pozostaje odkręcenie tej pomarańczowej rurki,gdzie bagnet siedzi
marcin_s7 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 skoro bagnet sie złamał to raczej magnesem nie da rady, spróbuj wykręcić króciec
TFSI_fan Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Wykręć króciec i po kłopocie. Kawałek pewnie w nim siedzi.
Gość michalrychlica Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 skoro bagnet sie złamał to raczej magnesem nie da rady, spróbuj wykręcić króciec Magnezem nie da rady bo on jest cały plastikowy [br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 07:54_________________________________________________Ale dziekuje bardzo za rady
addassko Opublikowano 2 Kwietnia 2011 Opublikowano 2 Kwietnia 2011 wiec bedziesz wykręcał króciec?? myślę że to najlepsze rozwiązanie...
Gość michalrychlica Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 wiec bedziesz wykręcał króciec?? myślę że to najlepsze rozwiązanie... Pojade dzisiaj/jutro do mechaniora i zobacze jakie są możliwości .. Mysle ze trzeba bedzie wykręcić króciec niestety ;/
marc1n Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 wiec bedziesz wykręcał króciec?? myślę że to najlepsze rozwiązanie... Pojade dzisiaj/jutro do mechaniora i zobacze jakie są możliwości .. Mysle ze trzeba bedzie wykręcić króciec niestety ;/ j jak poszło u mechanika z miarka ? w tym silniku to trochę lipa to robić, miarkę poziomu oleju prawie poziomo się wkłada
addassko Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 mechanior bedzie musial to zrobic tak jak wczesniej opisane bo mysle ze nie znajdzie na to jakiegos złotego sposobu niestety
Gość michalrychlica Opublikowano 27 Czerwca 2011 Opublikowano 27 Czerwca 2011 wiec bedziesz wykręcał króciec?? myślę że to najlepsze rozwiązanie... Pojade dzisiaj/jutro do mechaniora i zobacze jakie są możliwości .. Mysle ze trzeba bedzie wykręcić króciec niestety ;/ j jak poszło u mechanika z miarka ? w tym silniku to trochę lipa to robić, miarkę poziomu oleju prawie poziomo się wkłada Niestety nie mam kiedy tego zrobić . Przez telefon powiedział mi to samo o czym tutaj piszemy . Ze trzeba wykrecuć cała ta "pochwe" Jutro znowu wyjezdzam i nie mam kiedy pojechac to spradzic Wroce za jakieś 2 tyg to sie tym zajme i napisze co i jak. A tak na marginesie czemu ten "bagnet" jest plasikowy ;/ [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 09:12_________________________________________________Zrobione doraźnie ... Trwało to wszystko troszke .. Narazie złamana częsc została wepchnieta do środka , przy wymianie oleju za jakies 2,5 tys km odkeca mi miske i postaraja sie go wyjac ... Nakupowałem jakiś wynalazków ( gięte łapki do wkladania itp.) ale niestety nie dało rady . [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2011, 11:51_________________________________________________W końcu wymieniłem nieszczesny " bagnet " . została wyjeta cała poczwa . Jest ona wciśnieta na jakis oring . Problem jest tylko z włożeniem na miejsce ( ale po palcu da rade ) ale jest juz ok ..
addassko Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 wiec bedziesz wykręcał króciec?? myślę że to najlepsze rozwiązanie... Pojade dzisiaj/jutro do mechaniora i zobacze jakie są możliwości .. Mysle ze trzeba bedzie wykręcić króciec niestety ;/ j jak poszło u mechanika z miarka ? w tym silniku to trochę lipa to robić, miarkę poziomu oleju prawie poziomo się wkłada Niestety nie mam kiedy tego zrobić . Przez telefon powiedział mi to samo o czym tutaj piszemy . Ze trzeba wykrecuć cała ta "pochwe" Jutro znowu wyjezdzam i nie mam kiedy pojechac to spradzic Wroce za jakieś 2 tyg to sie tym zajme i napisze co i jak. A tak na marginesie czemu ten "bagnet" jest plasikowy ;/ [br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 09:12_________________________________________________Zrobione doraźnie ... Trwało to wszystko troszke .. Narazie złamana częsc została wepchnieta do środka , przy wymianie oleju za jakies 2,5 tys km odkeca mi miske i postaraja sie go wyjac ... Nakupowałem jakiś wynalazków ( gięte łapki do wkladania itp.) ale niestety nie dało rady . [br]Dopisany: 18 Czerwiec 2011, 11:51_________________________________________________W końcu wymieniłem nieszczesny " bagnet " . została wyjeta cała poczwa . Jest ona wciśnieta na jakis oring . Problem jest tylko z włożeniem na miejsce ( ale po palcu da rade ) ale jest juz ok .. osłona gorna bagnetu jest plastikowa a dolna czesci oslony to metal gruby... jak cos mam taki ori nie uzywany do sprzedania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się