Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę logów


manius_29

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie, proszę o analizę logów, problemy m.in. z tybem awaryjnym (błąd 17965), prawdopodobnie problemy z turbinką (czyszczenie w planach) i proszę o potwierdzenie czy to ona czy też N75 czy też coś innego.

Na marginesie, czy ktoś może coś powiedzieć o czyszczeniu "bez rozbierania" które wykonuje polecana na forum firma Moto-Remo?

BS

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41540.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41541.html

Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41542.html

Statyczne

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41543.html

Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41544.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41545.html

Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41546.html

Grupa 007 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41547.html

Grupa 013 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41548.html

Grupa 014 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41549.html

Grupa 018 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41550.html

Grupa 023 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41551.html

Dynamiczne

Grupa 000 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41552.html

Grupa 001 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41553.html

Grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41554.html

Grupa 004 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41555.html

Grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41556.html

Grupa 010 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41557.html

Grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/manius_2915_41558.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie bez rozbierania .... :) to raczej nie czyszczenie.... ale ja sie tam nie znam.

Co do logów.

Regulacja cisnienia doladowania bardzo dobra - nic nie trzeba robic ze sprezarką.

Pompki troche niedomagają - na początek zalałbym cos do paliwa i sprawdził polączenia na wtyczkach od PD.

Reszta spoko.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi są ok poza pompkami ale jeśli nie szarpie silnik to nie przejmować eis tym, wszystkie. jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75.

turbosprężarek się nie czyści zamkniętych, po prostu nie ma takiej możliwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie bez rozbierania .... :) to raczej nie czyszczenie.... ale ja sie tam nie znam.

Też mi się tak wydaje, ale gość twierdził że to robią skutecznie (na marginesie mają akredytację Garreta), bodajże ultradźwiękowo (tak jak kamień na zębach :kox:).

Co do logów.

Regulacja ciśnienia doładowania bardzo dobra - nic nie trzeba robić ze sprężarka.

Fajno że oki, tylko ten sporadyczny tryb awaryjny i co jest powszechne dla AWX-ów (długi wąteczek) szuranko. Szura w zakresie 1800-2200 przy dodawaniu gazu i odpuszczaniu, troszkę mnie to ......irytuje (objaw powszechny dla dotkniętych przypadłością posiadaczy AWX-ów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

robią skutecznie (na marginesie mają akredytację Garreta), bodajże ultradźwiękowo

Ile chcą za to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dzwoniłem w grudniu gość chciał 200 - 250, teraz jakaś miła pani zażyczyła sobie 300 - pewnie kryzys i vat, albo sporo słodzą[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 14:52_________________________________________________

jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75.

A z logów nie byłoby widać złej pracy N75? Bo chyba jedyny skuteczny sposób na jego sprawdzenie to wymiana na inny sprawny lub podmiana z N18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...