Skocz do zawartości

rumianko

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O rumianko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia rumianko

0

Reputacja

  1. auto ma za***isty potencjał na moc, zrób FMIC (obojętnie gdzie ale dobrze!) to lekko będzie 210-220
  2. z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. to wynika z wielu czynników, może tak być ze będzie problem przekroczyć 130KM ze względu na brak paliwa, no ale nie łamiąc się tym ostatnio 90km w G4 wzeszedł nam od szczała na 121KM
  3. w zależności od tego jaka akcja serwisowa jest aktualna. niestety odnośnie pompek jak na razie nie wiem nic, ale ostatnio 11 letniego golfa IV wysłałem na wymianę cewek i wymienili bez żadnego ale. ps. informacje odnośnie akcji serwisowych są u nas w kraju bardzo "ciche".......
  4. logi są ok poza pompkami ale jeśli nie szarpie silnik to nie przejmować eis tym, wszystkie. jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75. turbosprężarek się nie czyści zamkniętych, po prostu nie ma takiej możliwości.
  5. także nie widzę problemu żeby zrobić multitronica soft się robi trochę inaczej ale cel jest ten sam - samochód przyspiesza zdecydowanie lepiej.
  6. zwykły opornik wpinany w pompę.
  7. tak czy siak wiadome o co chodzi.
  8. wyczyść ja i daj nowe logi.
  9. wyregulowanie n75 wygląda jak by wężyk od podciśnienia się zagoił, a przepływka mówi ze jestem trupem...
  10. przy próbie dynamicznej będzie przeładowanie w 100% to już widać po logach.
  11. czujnik ciśnienia na rurze wchodzacej do kolektora dolotowego...... nie zaden tryb awaryjny
  12. sztangę sprawdza się tylko poprzez wyciągniecie jej i sprawdzenie szczelności. n75 daje rade w podciśnieniu 0,7b jest jeden n75 który daje nawet -0,9b z tego twojego wykresu nic nie widać. doładowanie skacze jak szalone a wysterowania n75 nie widać..... popraw się i daj log z gr 10 i 11 to wystarczy
  13. brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz.... po 1 test n75 ile daje podciśnienia. bo w gr 11 na nastawach możesz mieć wyregulowanie sztangi min i max gdzie wystarczy 0,3bara a pod obciążeniem silnika niestety ale to nie wystarczy musi być min. 0,7b. sprawdź to.
  14. podaj jeszcze ile masz masy powietrza na przepływce to ci policze.
  15. to tak, jak dobrze pamietam to sprawdzasz na czujniku 3 pinowym czy nie ma zwarcia miedzy 1-2 i 1-3 a opornosc to 500-1000 przy temp pokojowej ~20c. i sprawdza sie je na pinach 2-3. sprawdz u siebie co mówia czujniki g2 i g62.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...