rumianko
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rumianko
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia rumianko
0
Reputacja
-
auto ma za***isty potencjał na moc, zrób FMIC (obojętnie gdzie ale dobrze!) to lekko będzie 210-220
-
[B5 AFN] A4 B5 1.9TDI 110km granica bezpiecznego chipa
rumianko odpowiedział(a) na michal20041988 temat w Audi
z AFN`a już przy takich przebiegach nie wychodzi 140...... nawet co niektóre ASV już maja problem z dobiciem do tej wartości. to wynika z wielu czynników, może tak być ze będzie problem przekroczyć 130KM ze względu na brak paliwa, no ale nie łamiąc się tym ostatnio 90km w G4 wzeszedł nam od szczała na 121KM -
[B7 BRD] Informacja z serwisu - PD siemensa
rumianko odpowiedział(a) na Snejksik temat w Audi A4 B6/B7
w zależności od tego jaka akcja serwisowa jest aktualna. niestety odnośnie pompek jak na razie nie wiem nic, ale ostatnio 11 letniego golfa IV wysłałem na wymianę cewek i wymienili bez żadnego ale. ps. informacje odnośnie akcji serwisowych są u nas w kraju bardzo "ciche"....... -
logi są ok poza pompkami ale jeśli nie szarpie silnik to nie przejmować eis tym, wszystkie. jeśli czasami ci wchodzi w tryb awaryjny to do sprawdzenia najpewniej n75. turbosprężarek się nie czyści zamkniętych, po prostu nie ma takiej możliwości.
-
także nie widzę problemu żeby zrobić multitronica soft się robi trochę inaczej ale cel jest ten sam - samochód przyspiesza zdecydowanie lepiej.
-
zwykły opornik wpinany w pompę.
-
tak czy siak wiadome o co chodzi.
-
wyczyść ja i daj nowe logi.
-
wyregulowanie n75 wygląda jak by wężyk od podciśnienia się zagoił, a przepływka mówi ze jestem trupem...
-
przy próbie dynamicznej będzie przeładowanie w 100% to już widać po logach.
-
czujnik ciśnienia na rurze wchodzacej do kolektora dolotowego...... nie zaden tryb awaryjny
-
sztangę sprawdza się tylko poprzez wyciągniecie jej i sprawdzenie szczelności. n75 daje rade w podciśnieniu 0,7b jest jeden n75 który daje nawet -0,9b z tego twojego wykresu nic nie widać. doładowanie skacze jak szalone a wysterowania n75 nie widać..... popraw się i daj log z gr 10 i 11 to wystarczy
-
brawo za fantazje, jak koledze przez to odleci turbo no pewnie się nie odezwiesz.... po 1 test n75 ile daje podciśnienia. bo w gr 11 na nastawach możesz mieć wyregulowanie sztangi min i max gdzie wystarczy 0,3bara a pod obciążeniem silnika niestety ale to nie wystarczy musi być min. 0,7b. sprawdź to.
-
podaj jeszcze ile masz masy powietrza na przepływce to ci policze.
-
[B5 1Z] Czujnik G28 ciężko zapala przy mrozie
rumianko odpowiedział(a) na darko016 temat w Audi A4 B5
to tak, jak dobrze pamietam to sprawdzasz na czujniku 3 pinowym czy nie ma zwarcia miedzy 1-2 i 1-3 a opornosc to 500-1000 przy temp pokojowej ~20c. i sprawdza sie je na pinach 2-3. sprawdz u siebie co mówia czujniki g2 i g62.