Skocz do zawartości

GregorX

Pasjonat
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GregorX

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Oława

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

433 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GregorX

2

Reputacja

  1. Jak turbo przeładowuje to już nadaje się do czyszczenia? Dodam jeszcze, że katalizator i EGR są jeszcze na pokładzie.
  2. Witam, auto na serii, trochę słabo się zbiera,może coś jeszcze znajdziecie proszę o analizę logów. Błąd jaki się wyświetla to: 17654 - Needle Lift Sensor (G80): Implausible Signal P1246 - 35-10 - - - Intermittent Po usunięciu znika, ale po jakimś czasie powraca znowu. STATYCZNIE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_234439.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_234438.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_234437.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234436.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234435.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_234434.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_234433.html DYNAMICZNIE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234432.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_234431.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_234430.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_234429.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234428.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234427.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_234426.html BASIC SETTINGS: Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234441.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234442.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234443.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_234440.html
  3. Gdyby ktoś się zdecydował na G052911 to mam 2l w oryginalnym opakowaniu (nie otwierane!) + 0,7l od kolegi z forum, który wymieniał u siebie. Miałem wymieniać w swojej, ale niestety straciłem auto. Zainteresowanych odsyłałam na priv.
  4. Pytanie z innej beczki, może już nawet było w tym temacie, ale przy ponad 300 stronach to ciężko znaleźć czy przy zmianie tylnych hamulców 245 na 288 wystarczy tylko zmienić jarzma, a zaciski zostają takie same, czy trzeba szukać kompletu?
  5. Gratuluję super zakupu widziałem ją na żywo chwilę przed tym jak się pojawiłeś z ojcem obok oglądałem s-line w kolorze blaumetalik, ostatecznie nie wziąłem. P.S. Nawet moja B5 załapała się na fotkach
  6. GregorX

    Progi

    Jeżeli posiadam avanta S-line, czy listwy progowe pasują od zwykłego B6? czy z sedana też podejdzie? Pytam bo szukam po wgnieceniu od lewarka. Pytanie techniczne: listwy progowe są tylko przykręcane czy jest tam też coś a zatrzaski ewentualnie klejonego?
  7. Pytanie trochę z innej beczki, czy zestaw na tył z B5 S4 tarcza 256/22mm da się zamontować do B6?
  8. Czyli w B6 do skrzyni 6 bieg HCF to ten olej się nada: http://allegro.pl/olej-przekladniowy-g052911a2-vw-audi-skoda-seat-i4934312389.html
  9. GregorX

    Raz Odpala raz nie

    Mam dokładnie taki sam przypadek, tylko jestem na etapie szukania przyczyny, ale na pewno u mnie przypadek immo odrzucam.
  10. Trochę odgrzebałem temat, ale dalej tego nie rozwiązałem, co to właściwie było na dnie tej miski.... Zmierzyłem cisnienie oleju: - na jałowym 1,6 bar - 2000 tys. obr 3,2 bar Ciekawe jest to, że FIS krzyczy dopiero jak ciśnienie osiągnie 3 bary, na podpiętym manometrze. Any ideas?
  11. Zacznij od tego żeby powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia, widać, że masz nieszczelność.
  12. ja już zgłupiałem, wyciągnąłem zegary, nie widziałem nic podejrzanego...mam licznik z FIS(Audi C5), najlepsze jest to, że nie widziałem żebym miał na tarczach kontrolkę ciśnienia oleju...chyba jedyne co mi zostaje to pomiar ciśnienia
  13. Mam 2 wkręcane czujniki ciśnienia, nad wymiennikiem ciepła, odłączyłem wtyczkę od jednego i drugiego, ale nic mi się nie zapaliło:kwasny: chyba nic tam nie było kombinowane, od każdego czujnika wychodiz dokładnie jeden przewód..jak znajdę chwilkę to rozbiorę zegary i zobaczę czy tam ktoś coś nie narobił
  14. Ja wykombinowałem coś takiego, ze starej podpory wziąłem, ten wspornik ta niby taka omega i przyspawałem do nowej podpory z omegi, spawanie długo zajmuje, bo bałem się żeby nie uszkodzić gumy. Zobaczymy ile polata, jak dla mnie to guma jest trochę za miękka, w oryginalnym była zdecydowanie sztywniejsza.
  15. a teraz: imageshack.us/photo/my-images/560/k4pu.jpg imageshack.us/photo/my-images/23/pd7s.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...