Skocz do zawartości

PrzemekSSP

Pasjonat
  • Postów

    84
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PrzemekSSP

Informacje

  • Imię
    PrzemeK
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PrzemekSSP

0

Reputacja

  1. Mam problem w moim A4 b5, na normalnym radiu w sensie eska itp. Działa tylny subwoofer i brzmienie jest całkiem okey, ale gdy podłączenia pendrive czy płytę CD to działa tylko przednie głośniki. Wiem, że do tego potrzebny jest adapter, w poprzedniej audi też kupowałem go i wpinalem się w kostki i wszystko działało, w tej kupiłem i działa tylko i to soobofer na normalnym radiu... radio to sony xplod cy jakoś tak. Miał ktoś taki dziwny problem?
  2. Witam Mam problem mianowicie chodzi o to ze kierunkowskazy sie przycinają, wymieniałem przekaznik ale to nic nie dalo jak wpadne w dołek znikają czasami a czasami nie. Mysle ze wina moze lezec w przełaczniku (pająku) lecz wole zapytac was jak poruszam kierownica lub regulacja kierownicy to czasami znikaja czasami nie. Wymiana na nowy rozwiarze problem? Druga sprawa to szyba pd kierowcy przestala sie otwierac i zamykac jak klikam w przycisk cos pyka w silnicKu j tyle silnicEk do wymiany bedzie? Prosze o szybka odpowiedz bk to pilna sprawa z gory dziekuje Za bledy przepraszam pisze z telefonu na szybko Pacjent to audi a3 2002 1.8t Pozdrawiam
  3. Możecie mi powiedzieć czy montowal ktos ori xenon do przedlifta? Kpl zarniki mam itp. podeszlo p&p kablami tylko silniczki samemu dochodziłem co i jak, i po zapaleniu lamp ksenon jeden mrugnie kilka razy i gasnie drugi raz sie rozpala raz nie, przetwornice, zarniki czy moze zle podlaczone lampy?
  4. Zalozyc dokladke, rowek zrobic np dremlem, zespawac spawarka do plastiku wtapiajac siatke wzmacniającą zeby nie pękalo, na to szpachla elastyczna do plastiku i dalej podklad baza klar. W lakierniczym kupisz specjalnie rurki do spawania plastiku tam jest jak pamietam dobrze plastik pp-edm, takim samym koniecznie spawasz.
  5. Wymieniam w swojej a4 b5 lampy przednie na liftowe. Przed zamontowaniem chce przyciemnic je odrazu, mam juz plan ale moze macie lepszy pomysl (najchetniej zdjecia). Moj pomysl standard poamlowac srodek w czarny mat oprócz dlugich i pomaranczowe odlaski w srodek - jak gdzies takie dostane jak wiecie skad mozna takie odblaski do srodka dorwac prosil bym o link lub namiary Z gory dzieki
  6. Robiłem to samo u siebie +/- 2.000zł na konkretnych częściach, bez roboty oczywiście bo samemu w garażu robiłem
  7. Ostatnio taki samiutki przypadek mój brat miał tyle że, odkręcając filtr oleju została uszczelka przy podstawie filtra oleju, nakręcił filtr z uszczelką na uszczelkę żebym nie przyszedł w czas odpalił by samochód, ale na szczęście (nieszczęście) tylko zakręcił rozrusznikiem kilka razy bo przy okazji były wtryski sprawdzane itp więc musiał trochę zakręcić i calutki olej wypiepszyło przez filtr oleju a dokładnie przez pompę podało z miski i wywaliło górą. Z silnikiem nic się nie stało, nowy olej, montaż poprawny i wszystko okej. PS. wymień miskę, mam miskę 100% sprawną z uszczelką nową Erling - 50zł i masz spokój chłopie a nie jakieś sylikony na gwint.
  8. Jak do brata przed remontem przezucałem wtrysku to jak jechał np 40km/h wrzucił mu 4 to szarpał silnik własnie więc może to one są przyczyną, niby sprawdzane 2 miechya temu w boscha serwisie i bylo dobrze a na swoich wtryskach tak nie ma, jak przyjedzie to sprawdzę jego wtryski..
  9. a fajki idące do nich? popękane luźno siedzące? jutro włażę do kanału zobaczę jak to wygląda wszystko od dołu pod spodem wszystko okej... po za jedną śrubą trzymającą belkę, ale przed remontem ona tez byla wyjeb*ana wiec też by telepało budą, nie mam już pojęcia co to może być :/
  10. silnik pracuje cały czas równiutko i jeszcze dzwoni troche ta blacha błącząca skrzynię z silnikiem... mimo że skręcone wszystko mocno. gdzieś czytałem że przyczyną mogą być swiece lub fajki , fajki mam popękane i miałem raz z nimi problem ale bylo dobrze już dłuższy czas, a świece od 90 konnego są takie same jak w 110 nie? bo mam nówki NGK ale do 90 konnego tzn tak kupował mój brat bo pomylił się
  11. jak to pourywane? dobre są przykręcałem je sam to tak, dam więcej gazu nie drga, na 1, na wstecznym z samego sprzęgła nie rusze bo trzęsie jak cholera, po prostu na niskich obrotach drży, więc sprzęgło odpada coś jest nie tak innego muszę chyba do kanału wejść i przejrzeć wszystko
  12. Przed remontem nic nie bylo, wkrecam go troche bardziej na obroty przy ruszaniu i nie szarpie
  13. Wcześniej chodziło elegancko, zrobiłem 1km dopiero po przeżuceniu słupka jutro wezmę zrobię z 20km zeby wszystko się ułożyło jak trzeba na spokojnie i zobczymy co będzie się dalej działo Przypalić mówisz?
  14. Kupowałem słupek bo mi padł mój silnik poskładane wszystko (przed remontem tego nie było) szarpie przy ruszaniu czyli na 1, nie jeździłem wiele wiec nie wiem co się dzieje dalej, dwumas przekładałem na wałek w skrzyni dałem trochę smaru, wiem zrobiłem głupotę, czy ten smar dostał się do sprzęgła i teraz tego wina jest? czy może być co innego tez odpowiedzialne za szarpanie? pompa wtryskowa czy coś? zrobiłem dopiero 1km możne się wszystko ułoży pytam na "zaś"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...