Skocz do zawartości

Pakollo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pakollo

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

364 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Pakollo

0

Reputacja

  1. A tak racja - przesłony No dobra to teraz tylko muszę dokładnie przestudiować temat montażu systemu drl i clh, nauczyć się jak to wszystko potem podłączyć do kupy razem i można działać Powiem szczerze że trochę obawiam się że coś zrobię nie tak i zniszczę lampę przy montowaniu nowej soczewki ale cóż, kto nie ryzykuję ten nie pije szampana, za bardzo zależy mi na dobrych światłach więc trzeba spróbować.
  2. Super, dzięki za odpowiedź. Wiec postaram się poszukać gdzie to w VAGu można wykodować bo aktualnie i tak z tego telefonu nie korzystam i go odłączyłem.
  3. Cześć W swoim aucie posiadam kierownicę multifunkcyjną czteroramienną z przyciskami do sterowania radiem, telefonem i dodatkowymi przyciskami do zmiany biegów oraz radio RNS-D. Wszystko działa fajnie tylko jak chcę zmienić stacje radiowe z kierownicy to mogę jedynie przeskakiwać między stacjami za pomocą przeszukiwania stacji (naciskam przycisk i wyszukuję kolejną stację radiową). Zastanawiam się czy jest może możliwość przestawienia tego w taki sposób żeby przyciski góra/dół przeskakiwały między stacjami zaprogramowanymi w radiu? Wiem że to może nie jakiś nadzwyczajny problem ale strasznie mnie to denerwuje
  4. Cześć Przewertowałem cały temat i chciałbym prosić o weryfikację czy dobrze rozumiem co mam zrobić żeby moje lampy świeciły lepiej W moim aucie są światła xenonowe, kod PX1 z żarnikiem D1S. - Żeby je zmodyfikować muszę kupić nowe soczewki np. HELLA EVOX-R 2.0 / Koito FX-R 3.0 3″ / Bosch / AL - Lampę należy rozmontować, poszerzyć miejsce soczewki, i przerobić uchwyty do nowej soczewki (co zapewne nie będzie łatwe i przysporzy mi wiele nerwów) - Od soczewki do świateł drogowych trzeba podłączyć wiązkę do opuszczania klapy - Mogę zamontować oryginalne przetwornice i żarniki d1s które mam teraz w aucie. Zgadza się ?
  5. Dziękuję za odpowiedź. Jak najbardziej pojawia mi się lampa check engine. Pierwszy raz jak się pojawiła bardzo mocno spadła moc, auto potrafiło zgasnąć po przełączeniu na gaz i wywaliło błąd wypadającego zapłonu. Potem zmieniłem rozrząd, mechanik skasował mi błędy i było w porządku. Jakiś czas później znowu zapaliła się lampka ale już z problemem katalizatora, zleciłem wyczyszczenie wtryskiwaczy i wymianę filtrów gazu i znowu przez kilka miesięcy był spokój. Teraz niestety znowu pojawił się check i błędy które wymieniłem powyżej. Skasowałem błędy i od dwóch dni jeżdżę na benzynie co jakiś czas przełączając na gaz żeby sprawdzić czy jest różnica, jak narazie żaden check się nie zapala ale i tak czuję że jest jakiś problem, tak jakby silnik trochę walczył żeby nie zgasnąć, przydusza się i trochę wibruje. Na benzynie czuć jakby było więcej mocy, na gazie mam wrażenie że mniej wibruje.
  6. Cześć Od pewnego czasu w moim aucie pojawiło się kilka problemów: - wibracje auta podczas postoju na P, coś jakby walczył żeby nie zgasnąć - wibracje podczas przyspieszania, po odpuszczenia gazu wibracje mijają - po przerzuceniu z D na P zdarza się że falują obroty - czasami wyczuwalny spadek mocy - sporadycznie gdy samochód stoi na P potrafi sam zgasnąć, a potem trochę trzeba pokręcić żeby ponownie odpalił (ponownie odpalam tylko na benzynie) VAG wyświetlił następujące błędy: 17550 - Load Calculation Cross Check: Lower Limit Exceeded P1142 - 002 - Lower Limit Exceeded 16815 - Warm Up Catalyst: Bank 2: Efficiency Below Threshold P0431 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16805 - Warm Up Catalyst: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0421 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Starałem się zrobić pełny test sond i katalizatorów ale nie udało mi się uruchomić testów na kanałach 34 i 36 więc wstawiam chociaż część: http://vaglog.com/log-032_030_031_8I8tT1.html http://vaglog.com/log-033_034_036_LD957K3.html Czytałem też że niektóre problemy mogą być spowodowane przez źle ustawiony rozrząd, na kanale 93 wyświetla 4, 2, 9, 5 Mam nadzieję że coś da się z tego wywnioskować, w razie potrzeby postaram się zrobić inne testy
  7. Nie spodziewałem się że można tak szybko realizować zamówienia! Paczka była u mnie z samego rana. Bardzo dziękuję
  8. Dzień dobry Chciałbym prosić o wycenę: - Olej Motul 10L - Filtr oleju - Filtr powietrza - Filtr kabinowy Filtry jakieś ze średniej półki. a4b6 3.0 ASN Pozdrawiam
  9. Dzięki za odpowiedź. Czyli jednak da się choć trochę użyć istniejącą już instalację. Przeszukałem trochę internet i moduły bluetooth nie są jakoś bardzo tanie, czy nie lepiej kupić po prosu jakiś zestaw głośnomówiący np nokii lub parrota?
  10. Cześć Moje auto to A4 z 2002r. Na wyposażeniu jest radio RNS-D i telefon Nokia RTE na kablu. Chciałbym jednak mieć w aucie zestaw głośnomówiący bluetooth i zacząłem się zastanawiać nad przerobieniem istniejącej instalacji. Skoro w samochodzie jest już telefon z pełną instalacją mikrofonem i sterowaniem z kierownicy, to czy jest możliwe podłączenie samego oryginalnego modułu bluetooth żeby cały zestaw działał czy potrzebna będzie pełna nowa instalacja? A może da się to przerobić w inny sposób?
  11. Dzień dobry Wszystkim! Od tygodnia jestem posiadaczem A4 z 2002r i od tego czasu intensywnie przeszukuję forum w poszukiwaniu informacji, dlatego uznałem że warto się przywitać Pozdrawiam serdecznie. Paweł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...