Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9] przytyka mi skubanca :/


Grey

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc jestem nowy na forum. zaraz dostane opr ze temat pewnie byl nieraz i zebym sobie poszukal- juz to zrobilem ale zaden post w pelni nie pasowal do mojego problemu wiec opisze go od nowa :D kupilem niedawno moja audiencje i co chwile wychodza jakies awarie

1- wsiadlem dzisiaj do autka pojechalem ztankowac , gdy ruszylem ze stacji zaczelo go przytykac powyzej 2000 obrotow- poprostu niedalo sie nim jechac jak by nie mail mocy albo paliwo nie dochodzilo. wczoraj bylo wszytko ok kiedy go odebralem od mechanika- zmieniali przy nim pasek rozrzadu napinacze olej i wszytkie filtry paliwa oleju i powietrza.

2. problem z klimatyzacja tzn nie moge przelaczyc nawiewu z szyb na jakikolwiek inny:/ i nie mam ogrzewania:/

chyba juz nigdy sie nie pokusze na atrakcyjna cene bo potem wlasnie wychodza takie rzeczy:/ za wszelka pomoc z gory dziekuje i dodaje ze jestem raczej zielony z mechaniki ale wolal bym cos wiedziec zeby jakis grzbiet mechanik mnie nie naciagnal!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze sie nie dorobilem tego vaga i z tego co wiem mechanik z ktorym wspolpracuje zdobedzie ten program z komputerem w najblizszej przyszlosci :/ dalej wierze ze znajdzie sie ktos kto podpowie co sie tam moze dziac- Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do klimy to nie mam pojecia ...

natomiast co do przerywania ... podejrzewam ze jest jakas nieszczelnosc w ukladzie plaiwowym (napisales ze zmieniales filtr paliwa) a moze panowie mechanicy cos zwalili przy rozrzadzie .... opcji jest duzo .... jedz do nich i powiedz o objawach ... niech sie zajma tematem do konca .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach