Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Usterka turbiny


radek77

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy czy to jest możliwe że by przy przebiegu 162000 tyś,km siadło turbo?w B7 2.0 TDI? i jaki mógł by być powód tego?w środku auta przy dodawaniu gazu słychać miałczenie,czuć że pare kucy poszło w trawe,ale ubydku oleju nie zauważyłem i nie kopci.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ją mam przejechanie 210 tys turbina zyletka jesteś pewien twojego przebiegu?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

przebieg jest na 100000% realny

myślałem że to nie turbo,ale mechanik się przejechał i od razu stwierdził że turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo może wysiąść nawet przy małym przebiegu. Jest to bardzo delikatne urządzenie wymagające dobrego smarowania i poprawnego działania współpracujących yrządzeń. Żywotność turbiny skraca np. poprzez gaszenie silnika bezpośrednio po wprowadzeniu go na wysokie obroty. W takiej sytuacji pompa nie podaje oleju na będący, na wysokich obrotach wirnik. PSJ (piz*owaty styl jazdy) powoduje zacinanie się ruchomych łopatek części gorącej turbiny. Nie można ciągle jeździć na wolnych obrotach, bo zablokują się łopatki-kierownice oraz należy gasić silnik co najmniej po około 30 sekundowej pracy na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo może wysiąść nawet przy małym przebiegu. Jest to bardzo delikatne urządzenie wymagające dobrego smarowania i poprawnego działania współpracujących yrządzeń. Żywotność turbiny skraca np. poprzez gaszenie silnika bezpośrednio po wprowadzeniu go na wysokie obroty. W takiej sytuacji pompa nie podaje oleju na będący, na wysokich obrotach wirnik. PSJ (piz*owaty styl jazdy) powoduje zacinanie się ruchomych łopatek części gorącej turbiny. Nie można ciągle jeździć na wolnych obrotach, bo zablokują się łopatki-kierownice oraz należy gasić silnik co najmniej po około 30 sekundowej pracy na wolnych obrotach.

Kolego a jest możliwe że by turbiny mniałczenie było słychać w kabinie pod czas dodawania gazu?nie bierze oleju,a na zewnątrz słychać normalną prace turbiny.Może to nie turbina tylko coś innego?ale fakt jest taki że pare kucy poszło w trawę,i te mniałczenie w kabinie słychać od 1500 do2500 tyś.obr.na min. na 3,4,i 5 biegu.

Mechanik stwierdził że to turbo,a czy mu wierzyć :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja mam pytanko,w mojej niuni spadla moc i zaświeciła sie kontrolka świec żarowych...Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu śmiga ok

auto weszlo sobie w tryb awaryjny (notlauf) przyczyn duzo zapnij VAG :)

to mi jak by turbo wysiadło to chyba moje auto też powinno wejść w tryb awaryjny :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha!No to podjechałem na warsztat,podłączyli VAG i wyskoczył bład czujnika ciśnienia... w turbinie? :shocked:

ale na czujnik mam poczekać 2 dni,a na razie mam śmigać!!??Jeżdżę 2 dzień i spoko nic się nie dzieje.Kręcą mnie czy co?Może polecicie mi warsztat we Wrocku gdzie mogę liczyć na fachową pomoc?Niunia chora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...