Karl28 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Jak w temacie Panowie! Cała zawiecha przód nowa-podejrzewam poduszki pod skrzynią lub silnikiem-- Dzieje się to tylko przy pokonywaniu ostrych łuków z dużą prędkością i nie mówię o poślizgu Tak jakby coś przeskakiwało centralnie pod autem. Auto nie traci trakcji-wszystko gra tylko ten dźwięk Nie jest to bardzo głośne ale średnio.... Mieliście panowie taki przypadek?? Dodam że poduszki podejrzewam od dawna bo cały wydech mam dodatkowo podwieszony na środku plus wymienioną plecionkę a czuje delikatne wibracje na kierownicy.
ragnars Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 mam chyba podobny problem u mnie jest tak zę jak jadę prosto i szarpnę w prawo to takie szłychać pyk jak szarpnę w dróga stronę to też pyk ale jak jadę spokojnie to nic nie stuka wygąda na to ze wtedy jak jest większe przeciązenie też nie mam pojęcia to by to mogło być zawiecha wymieniona kompletne wygląda na to zę jest to dzwięk od strony kierowcy wymieniłem przegub nadal nic puka dalej zastanawiam się może coś z amortyzatorem ale co by tam mogło stukać ?? albo faktycznie poduszki pod silnikie
Karl28 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Zapraszam do dyskusji i wymiany doświadczeń
baraka Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 może sprężyna naderwana na amorku,ułamany od spodu kawalek
Karl28 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Chyba odpowiedzią są amorki z tyłu po 15% skuteczności W sierpniu 2010 miały po 50% Dzisiaj byłem u diagnosty sprawdził wszystko i lipa....
pawelwor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Mam to samo już od ponad roku. Podejrzewam maglownicę, ale to tylko przypuszczenie..
danielm81 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 witam, ja ostatnio borykam się z problemem drgania budy przy przyśpieszaniu na 5,6 biegu przy obciążeniu silnika, jutro jadę na wymianię poduch 1 lub 2 pod silnikiem bo one są przyczyną - tak ostatnio powiedział mechanik po 5 sekundach jazdy autem, te przeskakiwanie też mam u siebie jak pokonuje szybko zakręt - reasumując stawiam na poduchy. Ps. nie przeskakuje ci auto pomiędzy 1 a 2 zmianą biegu - tj. przeskakuje, tak szarpie ?
Karl28 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Panowie Problem rozwiązany :> Jaki ja gupii........... męczyło mnie to męczyło...już nawet jak chciałem agresywnie ruszyć z lekko skręconą kierom to coś przeskakiwało(bardzo rzadko) a jeszcze do tego nie sprawdziłem czy przy prawo skręcie też przeskakuje Przypomniałem sobie jeszcze,że jak ją kupiłem to pierwsze co zrobiłem to wymieniłem pękniętą osłonę przegubu,ale wtedy nie wykazywał aż takiego zużycia Puzzle złożyły się w całość ale amorki też wymieniam Tak nie może być,żeby audiczka na takich "stawach" jeździła Pozdrawiam! Uważam temat za zamknięty Ps. Muszę iść do laryngologa :gwizdanie: Dawno powinienem to zdiagnozować.......
pawelwor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Tak dla jasności to który przegub?
Karl28 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Od strony kierowcy tj lewej.Mały błąd się wkradł miało być lewo skręcie.Waliło jak robiłem kółka w prawo to lewy do wymiany Ta sama zasada co z łożyskami,łatwo wyczaić które padnięte :> Pozdrawiam ,aha teraz też coś tam słychać ale już tak delikutaśnie i tylko przy dużych prędkościach tj 80-90 zakręt około 45stopni i w dodatku źle wyprofilowanym. Mam nadzieje,że mój przypadek choć trochę pomoże przy diagnozie innym użytkownikom naszych niuniek
pawelwor Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Chodziło mi czy to przegub zewnętrzny czy wewnętrzny tak walił Miałeś tylko jedno stuknięcie jak tak skręcałeś, czy kilka pod rząd?
Karl28 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Zewnętrzny :> Przegub to chyba był składową tych dźwięków.Dzisiaj po testowałem trochę i przy robieniu "szybkich kółek" jest cisza ale już ten zakręt nie,także teraz czas na amorki a później poduchy :gwizdanie: może wbije się dzisiaj na kanał zrobić inspekcję-nuż coś przypadkiem wyczaję
dogasso Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 witam, ja ostatnio borykam się z problemem drgania budy przy przyśpieszaniu na 5,6 biegu przy obciążeniu silnika, jutro jadę na wymianię poduch 1 lub 2 pod silnikiem bo one są przyczyną - tak ostatnio powiedział mechanik po 5 sekundach jazdy autem, te przeskakiwanie też mam u siebie jak pokonuje szybko zakręt - reasumując stawiam na poduchy. Ps. nie przeskakuje ci auto pomiędzy 1 a 2 zmianą biegu - tj. przeskakuje, tak szarpie ? Coś mi się wydaje że dwumas może siedzieć... Jak masz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się