lukaseq1 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam dzisiaj zauważyłem ze minimalnie falują mi obroty na biegu jałowym, silnik rozgrzany to 90 stopni ? na zimnym falowanie niewystepuje.
k0za Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 też mam coś podobnego ale tylko przy załączonej klimie. jeszcze tego nie rozpracowałem..
dariodario Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam dzisiaj zauważyłem ze minimalnie falują mi obroty na biegu jałowym, silnik rozgrzany to 90 stopni ? na zimnym falowanie niewystepuje. sprawdz wtyczke do czujnika temperatury chlodziwa. jak nie zmieni sie nic to wymiana.czujnika
lukaseq1 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 sprawdzę, tylko co ma wtyczka i czujnik chlodziwa wspólnego z falowaniem obrotów ?
dariodario Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 dawka paliwa jest uzalezniona od temperatury chlodziwa(i nie tylko) moze byc tez inny problem ale
lukaseq1 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2011 no zrobilbym ale niemam takich mozliwosci.
ziby00 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 to poproś kokoś z forum jak gdzieś mieszkasz koło jakiegoś forowicza który ma vaga i zrób login na pewno się ktoś znajdzie kto ci pomoże
dariodario Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 no zrobilbym ale niemam takich mozliwosci. allegro i kilkadziesiąd pln i jakiś pc najlepiej laptop. Po jednej lub dwuch diagnozach ci się zwruci
hubtychy Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Odgrzewam kotleta i podpinam się pod temat.Mam troszkę podobny problem.Z ogami muszę poczekać do soboty bo coś mi lapek szwankuje Odkąd spadły temperatury to zauważyłem że podczas porannego odpalenia samochodu lekko falują mi obroty tak +/- 50.Gdy ruszę to auto nie jedzie tak jak powinno i też wyczuwam delikatne szarpnięcia,reakcja na pedał gazu też z lekkim opóźnieniem następuje.No i ostatnia sprawa samochód jedzie jak zwykły wolnossący,jest strasznie mułowaty.Dzieje się tak tylko na zimnym silniku i jak jest chłodno na dworze.Gdy temperatura jest powyżej 20st to nic takiego się nie dzieje.Wszystkie te problemy znikają jak silnik osiągnie normalną temperaturę pracy,wraca dynamika i reakcja na gaz a silnik pracuje równiutko. Czym może to być spowodowane? Ktoś coś podpowie bez logów ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się