Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie skutki zużytej przekładni kierowniczej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie jakie mogą byc skutki zuzytej przekładni kierowniczej co sie moze stac jak bede jezdził i po czym poznac ze ta przekładnia jest do regeneracji.Bo skrecajac w prawo słysze piski i mechanik mówi ze regeneracja przekładni do zrobienia i ze trzeba to zrobic jak najpredzej bo cos sie zuzywa jakies podzespoły a ja słysze tylko piski a tak to wszystko chodzi.

Opublikowano

Może piszczy pasek?? lepiej go zmienić.

Jeśli twój mechanik twierdzi że przekładnia do roboty to lepiej zawczasu robić, jeśli nie wycieknie płyn, padnie pompa i polegniesz.

Opublikowano

jest tak płyn nie ucieka sprawdzałem jest sucho lekko piszczy jak skrecam w prawo ale to są piski przerywane mechanik mowi ze mam tak jezdzic ale sprawdzac płyn w zbiorniczku

Opublikowano

przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa :wallbash: wymien plyn na nowy i sprawdz kolo pasowe czy jak to sie zwie na alternatorze, przekladnia jesli jest juz na wykończeniu zaczyna strzelac znaczy przy energiczny ruchach kierwonicyu w prawo i lewo sol takie pykniecia przeskoki ,jak piszczy to albo plyn stary albo pompa siada alobo napinacz paska albo to kolo na alternatorze a od przekladni niech mechanik sie od izoluje i zmien mechanika

Opublikowano

pompa się kończy

przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa :wallbash:

dokładnie ,prawdopodobnie to ona się kończy :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...