fafol Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Panowie jakie mogą byc skutki zuzytej przekładni kierowniczej co sie moze stac jak bede jezdził i po czym poznac ze ta przekładnia jest do regeneracji.Bo skrecajac w prawo słysze piski i mechanik mówi ze regeneracja przekładni do zrobienia i ze trzeba to zrobic jak najpredzej bo cos sie zuzywa jakies podzespoły a ja słysze tylko piski a tak to wszystko chodzi.
marcin78 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Może piszczy pasek?? lepiej go zmienić. Jeśli twój mechanik twierdzi że przekładnia do roboty to lepiej zawczasu robić, jeśli nie wycieknie płyn, padnie pompa i polegniesz.
darek Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 A czy przypadkiem nie skrzypi ci któryś z wahaczy przy skręcaniu?
fafol Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2011 jest tak płyn nie ucieka sprawdzałem jest sucho lekko piszczy jak skrecam w prawo ale to są piski przerywane mechanik mowi ze mam tak jezdzic ale sprawdzac płyn w zbiorniczku
mlodyy Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa wymien plyn na nowy i sprawdz kolo pasowe czy jak to sie zwie na alternatorze, przekladnia jesli jest juz na wykończeniu zaczyna strzelac znaczy przy energiczny ruchach kierwonicyu w prawo i lewo sol takie pykniecia przeskoki ,jak piszczy to albo plyn stary albo pompa siada alobo napinacz paska albo to kolo na alternatorze a od przekladni niech mechanik sie od izoluje i zmien mechanika
Arturoo Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 pompa się kończy przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa dokładnie ,prawdopodobnie to ona się kończy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się