Jump to content

[B5 AFN] Jakie skutki zużytej przekładni kierowniczej


fafol
 Share

Recommended Posts

Panowie jakie mogą byc skutki zuzytej przekładni kierowniczej co sie moze stac jak bede jezdził i po czym poznac ze ta przekładnia jest do regeneracji.Bo skrecajac w prawo słysze piski i mechanik mówi ze regeneracja przekładni do zrobienia i ze trzeba to zrobic jak najpredzej bo cos sie zuzywa jakies podzespoły a ja słysze tylko piski a tak to wszystko chodzi.

Link to comment
Share on other sites

Może piszczy pasek?? lepiej go zmienić.

Jeśli twój mechanik twierdzi że przekładnia do roboty to lepiej zawczasu robić, jeśli nie wycieknie płyn, padnie pompa i polegniesz.

Link to comment
Share on other sites

jest tak płyn nie ucieka sprawdzałem jest sucho lekko piszczy jak skrecam w prawo ale to są piski przerywane mechanik mowi ze mam tak jezdzic ale sprawdzac płyn w zbiorniczku

Link to comment
Share on other sites

przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa :wallbash: wymien plyn na nowy i sprawdz kolo pasowe czy jak to sie zwie na alternatorze, przekladnia jesli jest juz na wykończeniu zaczyna strzelac znaczy przy energiczny ruchach kierwonicyu w prawo i lewo sol takie pykniecia przeskoki ,jak piszczy to albo plyn stary albo pompa siada alobo napinacz paska albo to kolo na alternatorze a od przekladni niech mechanik sie od izoluje i zmien mechanika

Link to comment
Share on other sites

pompa się kończy

przekładnia nie możne skrzypiec tylko pompa :wallbash:

dokładnie ,prawdopodobnie to ona się kończy :confused4:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...