Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5]Moje Lalunia a4 b5 2000 r


kepek20

Rekomendowane odpowiedzi

jak masz serie zawieche to spokojnie wkładaj 17 będzie ładnie i jeszcze komfortowo a 16 zginie w tym aucie

ładnie hahahah przecież 17 w seri to BIG KOZA :decayed: :decayed: zapodaj 17 i glebe 60/40 i bd naprawde miło i w miare komfortowo :hi: mam tak i jestem zadowolony :) pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobry silnik do popracowania nad jego mocą :kox:[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 15:16_________________________________________________dołóż glebe :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym polecił alumy od Esy. Do tego lekka gleba, wizualnie będzie miodzio i w miare komfortowo :wink4: Ale to tylko moje skromne zdanie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/nowe-felgi-16-5x112-audi-a3-a4-a6-seat-exeo-vw-i1537615627.html

mam pytanie odnosnie tych alusow czy to sa ori felgi czy jakas tania podrobka ?[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 16:58_________________________________________________michal_s87 jaką fele wrzuciles ? co jeszcze swojej laluni dodales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jezeli chodzi o modyfikacje silnika to co mieliscie na mysli ? chipowanie ?

na sam czip szkoda pieniędzy przy Twoim silniku, podstawowa opcja to wymiana wtryskiwaczy + nowy soft :wink4:

ale nie wiem czy wiesz, masz mocniejszą pompę tzw jedenastkę, więc większe turbo (np z silnika AWX lub BRD), wtryskiwacze 0,216 lub 0,230 , FMIC no i dopiero soft -> wtedy masz +/- 170-180KM :kox:

z tym że z kieszeni ubędzie około 6 tys zł :decayed:

Michał, chyba za bardzo o tej pompie 11 myśli :naughty::wink4:

W tej A4 siedzi AHU. Nie ma żadnej pompy 11.

AHU to 1Z z minimalnie podniesionym momentem obrotowym i maksymalna mocą możliwą do uzyskania troszeczkę niżej.

Turbosprężarka w dalszym ciągu jest sterowana WG. Jedynie komputer zmieniono na 16 bitowy.

Jednym słowem wtryski + program. Nic więcej, chyba że masz worek $$ na modyfikacje :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a jezeli chodzi o modyfikacje silnika to co mieliscie na mysli ? chipowanie ?

na sam czip szkoda pieniędzy przy Twoim silniku, podstawowa opcja to wymiana wtryskiwaczy + nowy soft :wink4:

ale nie wiem czy wiesz, masz mocniejszą pompę tzw jedenastkę, więc większe turbo (np z silnika AWX lub BRD), wtryskiwacze 0,216 lub 0,230 , FMIC no i dopiero soft -> wtedy masz +/- 170-180KM :kox:

z tym że z kieszeni ubędzie około 6 tys zł :decayed:

Michał, chyba za bardzo o tej pompie 11 myśli :naughty::wink4:

W tej A4 siedzi AHU. Nie ma żadnej pompy 11.

AHU to 1Z z minimalnie podniesionym momentem obrotowym i maksymalna mocą możliwą do uzyskania troszeczkę niżej.

Turbosprężarka w dalszym ciągu jest sterowana WG. Jedynie komputer zmieniono na 16 bitowy.

Jednym słowem wtryski + program. Nic więcej, chyba że masz worek $$ na modyfikacje :wink4:

łoooooo masz :wallbash: yebło mi się z AHH :decayed: :decayed:

jest dokładnie tak jak mówisz :good:

michal_s87 jaką fele wrzuciles ? co jeszcze swojej laluni dodales

tutaj masz wszystko o moim paździochu :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104145.msg1200974#msg1200974

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...