kirku Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca (edytowane) Przykręciłem pod szynę fotela do podłogi. Doszedłem do wniosku, że najbezpieczniej jest to przykręcić do elementu konstrukcyjnego (tak jak szelki) niż wiercić w fotelu i dorabiać mocowanie pasa w fotelu. Edytowane 12 Marca przez kirku
man0fmayhem Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) Skończyłem robić elektrykę, okazało się że wtyczki są inne ale sygnały zostawili bez zmian, także ja u siebie lutowałem i jest ok, jak komuś chce się bawić można piny poprzekładać. jak by co stare fotele miałem elektryczne lędźwie i podgrzewanie oraz podświetlanie i takie same kupiłem z A5. Jak ogarnę wtyczkę air bag to edytuję, ale raczej piny też nie są zmienione, tylko wtyczki. EDIT: Airbag opanowany A5 fotel Brązowy kabel idzie do podłogi A4 do brązowego. A5 czarny - a4 niebieski A5 niebieski - a4 biały Tak samo po stronie kierowcy(różni się jeden kabel, jest zielony a nie niebieski przynajmniej ja tak miałem) Jak nie macie masy w oryginalnej wtyczce A4 to należy pociągnąć z pewnego miejsca i upewnić się multimetrem. W celu jak najmniejszej ingerencji w oryginalną instalację poduszek polecam od strony fotela i instalacji w podłodze pozbyć się plastikowych wtyczek i bez cięcia instalacji spiąć piny męski i żeński oraz wykorzystać cienką rurkę termokurczliwą w celu zaizolowania oraz pewności że się przypadkowo pin nie wysunie. Edytowane 20 Września przez man0fmayhem Chęć dalszego poinformowania innych użytkowników
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się