kubik224 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Witacie koledzy dzisiaj pierwszy raz robiłem logi (właśnie kupiłem interfejs KKL od viakena) jakbyście mogli zerknąć czy moje autko jeszcze żyć będzie przebieg 260.000 rocznik 97 LOGI STATYCZNE GRUPA NORMALNA grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8228c04bb385fe07.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed7513093a373933.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab8029f7cf250828.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cfc3d731c281c480.html grupa 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbd0cac5a6690085.html grupa 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/312e62514ef9e790.html grupa 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/138bd6a2f51dc34a.html grupa 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0153d29341a24233.html Logi statyczne grupa BS grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b6b01aa78d7c76b2.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba6dab558f8a1c4e.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a242cd8bed75e108.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d59a85154fff697.html Logi dynamiczne grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/307027bb60ad5746.html grupa 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df1ec099bfcf207a.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4d6c4b60eae188e6.html grupa 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0a99eab153d6cb56.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf9f124f9fe8cc40.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/23946dba8bec79b8.html dzięki jakby coś nie grało dajcie znać w statycznej 14 nic się nie logowało a dynamicznej 11 nie mogę otworzyć
vauxhall95 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 Opublikowano 10 Kwietnia 2011 EGR do czyszczenia,kat wtrysku mozna podregulowac.I sprawdz chlodzenie bo bryczka ci sie przegrzewa
kubik224 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 ostatno patrzyłem na egr był brudny ale się zamykał. Co do chłodzenia to wisko chyba nie działa. Powiedzcie panowie co z turbiną, przepływką, itp[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 19:03_________________________________________________Panowie może ktoś by coś dodał bo nie zawiele się dowiedziałem o kondycji auta. Pozdrawiam[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 17:24_________________________________________________tą grupę 11 dynamiczną powtórzyć tak bo chyba jest ważna ?
ciahciah Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 przepłukaj chłodnice i nagrzewnice(nawiew weź na hi) czyli cały układ chłodzenia wodą bieżącą pod ciśnieniem, wyjmij termostat, porozpinaj co się da i jazda kranówką prócz egr dobrze było by wyczyścić kolektor ssący i wężyk idący do ecu jeżeli silnik zapala ok i nic nie klepie na początku jazdy, nic nie szarpie podczas jazdy no to na razie ok, w każdym razie w logach widać że nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia, przy przebiegu 260 na bank on jest brudny jak nigdy nie był czyszczony, jak skusisz się to zrobić to pochwal się czy coś się zmieniło, tylko najpierw zatankuj do pełna i sprawdź spalanie czy czasem nic nie zmalało zrób nowy 011 dynamiczny, możesz dwa razy, raz od 1500obr a drugi robiąc od 1000obr
kubik224 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 przepłukaj chłodnice i nagrzewnice(nawiew weź na hi) czyli cały układ chłodzenia wodą bieżącą pod ciśnieniem, wyjmij termostat, porozpinaj co się da i jazda kranówką prócz egr dobrze było by wyczyścić kolektor ssący i wężyk idący do ecu jeżeli silnik zapala ok i nic nie klepie na początku jazdy, nic nie szarpie podczas jazdy no to na razie ok, w każdym razie w logach widać że nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia, przy przebiegu 260 na bank on jest brudny jak nigdy nie był czyszczony, jak skusisz się to zrobić to pochwal się czy coś się zmieniło, tylko najpierw zatankuj do pełna i sprawdź spalanie czy czasem nic nie zmalało zrób nowy 011 dynamiczny, możesz dwa razy, raz od 1500obr a drugi robiąc od 1000obr sorry o jaki nastawnik chodzi? i dlaczego mam płukać układ?
ciahciah Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 chodzi o nastawnik na pompie, ale po twoim stanie wiedzy dopiero jak zacznie coś się dziać z nim złego zajmiesz się nim układ dobrze jest wypłukać bo na pewno nie jest tak drożny jak 14lat temu, jeżeli w zimie w aucie nie potrafi się nagrzać do takiego stopnia że można siedzieć w koszulce to nagrzewnica jest przytkana no ale za podwyższoną temp. podczas pałowania odpowiada chłodnica i ją nie zaszkodzi przepłukać, wisko czy termostat też można za to obwiniać no ale koszt płukania żaden, a zakup nowego wisko to ponad 200zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się