Jump to content

[B5 AHL] NIE CHCE PRZYSPIESZAĆ DŁAWI SIĘ, NA SEKWENCJI STRZELA. POMOCY!!!


ShAMAN_666
 Share

Recommended Posts

Witam!

Panowie szukam pomocy bo nie wiem już co myśleć. Wymieniłem świece, kable, filtry (powietrze i GAZ) przepływkę!

Temat wygląda następująco:

Audi A4 1.6 AHL 187tys najechane

Niby wszystko ładnie pięknie ale gdy przyspieszam silnik dławi się! Nie chce ciągnąć - mam wrażenie jakby jeden cylinder nie chodził (na gazie słychać strzały i co gorsza czuć nawet na pedale gazu) dzieje się tak na każdym biegu. Co mnie najbardziej dziwi - przez jakiś czas jeździłem tylko na benzynie (myślałem że to kwestia gazowni) i auto jakiś czas chodziło lepiej, W ostatnią sobotę szła jak zła (testowałem ją) i bez oporów robiła 180 na podmiejskich dróżkach, ale już po południu gdy wracałem z pracy zastanawiałem się, czy wyprzedzać ciężarówkę jadącą pod górkę.

mam nadzieję, że ktoś się tematem zainteresuje i wtedy odpowiem na dodatkowe pytania i powiem jakie są inne objawy bo nie sposób wszystko teraz opisać...

myślałem już nawet o nieszczelności głowicy... nie stać mnie na dalsze wymianki na chybił trafił, a powiem szczerze, że kocham ten samochód i chcę żeby chodził jak zegarek... wallbash

Link to comment
Share on other sites

Swego czasu miałem ten sam problem ale okazała sie wadliwa cewka ( przepuszczała iskrę) i dławił się szarpał itp.

wymieniłem cewkę i było git ale pojawił siępo po 1000 kilomerów inny problem - sam gaśnie na światłach. jeszcze nie doszedłem co to ale na początku jak założyłem gaz to też miałem taki problem. Po kolei wymieniałem świece, kable i w końcu cewka ( koszt cewki Beru ok 300zł wymiana 70zł)

otwórz maskę jak jest ciemno i zobacz czy na wysokich obrotach iskrzy ( na gazie)

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witam i dziękuję za wskazówki.

Dzisiaj będę miał cewkę i filtr paliwa, które zamierzam wymienić.

Co do układu dolotowego, to jak mam to sprawdzić? Wszystkie rury / przewody są całe, ale zauważyłem, że ta cienka rurka (odma) jest strzelona. Czy przez to może się tak dziać?

pozdrawiam :hi:,

TM

Link to comment
Share on other sites

Niestety kolego ja bym obstawiał nieszczelność w układzie chłodzenia - ew. może blok ? Ja miałem podobny problem jak mi uciekał płyn ze zbiornika wyrównawczego, wywalało go przez korek bo było takie ciśnienie w układzie - gdy płynu było za mało - auto jechało identycznie tak jak Twoje - strzelało jak z armaty z rury ... masa dymy, zero jazdy - mówie o sytuacji na gazie ... komputer dostał przez to takiej padaki, że gazownik mówił, że auto szło na dwa paliwa - w co za bardzo nie wierze no ale :)

Co do postu kolegi xelionpt, odnośnie gaśnięcia auta z tym silnikiem, jeżeli jakoś rozwiązałeś ten problem gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła i dojechaniu do świateł to proszę daj znać ... bo ja od długiego czasu się z tym męcze i pomagało mi już chyba z 10 gazowników i dalej to samo ..... AHL gaśnie, gasł i będzie ... taka jest obecna diagnoza ... niby wina silnika fabryczna :| co za bzdura

Link to comment
Share on other sites

Niestety kolego ja bym obstawiał nieszczelność w układzie chłodzenia - ew. może blok ? Ja miałem podobny problem jak mi uciekał płyn ze zbiornika wyrównawczego, wywalało go przez korek bo było takie ciśnienie w układzie - gdy płynu było za mało - auto jechało identycznie tak jak Twoje - strzelało jak z armaty z rury ... masa dymy, zero jazdy - mówie o sytuacji na gazie ... komputer dostał przez to takiej padaki, że gazownik mówił, że auto szło na dwa paliwa - w co za bardzo nie wierze no ale :)

Co do postu kolegi xelionpt, odnośnie gaśnięcia auta z tym silnikiem, jeżeli jakoś rozwiązałeś ten problem gaśnięcia po wciśnięciu sprzęgła i dojechaniu do świateł to proszę daj znać ... bo ja od długiego czasu się z tym męcze i pomagało mi już chyba z 10 gazowników i dalej to samo ..... AHL gaśnie, gasł i będzie ... taka jest obecna diagnoza ... niby wina silnika fabryczna :| co za bzdura

Odniosę się do całej Twojej wypowiedzi - co do dymienia - faktycznie jak było zimno, to zostawiałem za sobą białą chmurę która w dodatku ostro dawała siarką, ale po wymianie świec ten problem ustąpił. Płynu może faktycznie minimalnie mi ubywa, ale nie są to jakieś drastyczne ilości.

A co do gaśnięcia AHL na światłach, to gaśnie Ci tylko na gazie, czy na benzynie też? Jaką masz instalację? Ja tego problemu nie mam. Gdzie tankujesz?[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 07:06_________________________________________________Witam jeszcze raz.

Właśnie się wybieram "na warsztat" i zauważyłem, że na forum nie ma instrukcji wymiany cewki zapłonowej... wezmę aparat i zrobię swoją :D mam nadzieję, że dam radę... pozdrawiam :hi:

Link to comment
Share on other sites

Lecho Mini Sec, reduktor Tomasseto listwy OMVL .... sekwencja oczywiście, gaśnie tylko i wyłącznie na gazie, na benzynie obroty zanurkują do około 700 na luzie przy dojeżdzaniu do świateł na sprzele ale w ułamu sekundy skoczą na 900 .... na gazie taki zabieg z zanurkowaniem tych obrotów powoduje ,.... że już ciągną do dołu aż auto zgaśnie.

Jazda z międzygazem przy każdej redukcji na niskich obrotach .... jest iście męcząca :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...