Skocz do zawartości

xelionpt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xelionpt

Osiągnięcia xelionpt

0

Reputacja

  1. Swego czasu miałem ten sam problem ale okazała sie wadliwa cewka ( przepuszczała iskrę) i dławił się szarpał itp. wymieniłem cewkę i było git ale pojawił siępo po 1000 kilomerów inny problem - sam gaśnie na światłach. jeszcze nie doszedłem co to ale na początku jak założyłem gaz to też miałem taki problem. Po kolei wymieniałem świece, kable i w końcu cewka ( koszt cewki Beru ok 300zł wymiana 70zł) otwórz maskę jak jest ciemno i zobacz czy na wysokich obrotach iskrzy ( na gazie) pzdr
  2. Witam Przeglądałem forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi na problem który mam z moją Audi. Otóż jak odpalę zimny silnik ( wskazówka leży poniżej 60stC) pali od razu i jeździ normalnie, ale kiedy za długo stoję (ok 3-5 minut)na światłach to sam gaśnie i ciężko odpala, a kiedy już odpali to jakby nie dostawał odpowiedniego napięcia bo przerywa jakby miał kiepskie kable i nie ma mocy, zbiera się strasznie wolno. Silnik to 1.6 AHL 1998r. PB + LPG stag 4 założona rok temu. Instalacja sprawdzona na wszystkie możliwe strony, to nie ona jest winna bo jeździłem 3 tygodnie na benzynie i dalej to samo( tylko mogę troszkę dłużej stać na światłach ok 5-7minut) Cewka Beru, kable Bosch, świecę Beru wymienione na nówki i dalej to samo. ostatnio szukałem po kolei co jest dalej za cewka ( od czego biegnie kabel do cewki) ale kable idą już tylko do komputera( Vag nie widzi błędów. jedynie Lambda system) Jak ktoś wie może co mogę jeszcze sprawdzić to proszę o sugestie. Piszę to w tym dziale bo to na pewno nie LPG bo ostatnie 2 tygodnie samochód spędził u instalatora i był sprawdzony( mapy wtrysku, czasy wtrysku, reduktor , itd.) (w/g mechanika to wina elektryki silnika bo niby nie spala wszystkiego w komorze spalania tylkko wali w katalizator ,ale sprawdzenie wszystkiego kosztuje ok 300 - 400 z wymianą) a już wydałem 500 na cewkę, kable i świece. Może ktoś wie co to jest : http://www.motoneo.pl/k-modul_zaplonowy-AUDI-1998-A4-A4_8D2_B5-14524-116-116.html Proszę o pomoc jak ktoś ma pomysł Pozdrawiam.
  3. byłem już u jednego magika i powiedział że z gazem wszystko w porządku tylko mam poprzestawiany zapłon w VAG-u i on nie bardzo się w tym bawi. wytłumaczył mi że muszę ustawić "moment wtrysku" żeby "szybciej reagował" jak silnik jest gorący. i że muszę ustawić wyższe obroty kiedy silnik pracuje na postoju bo teraz mam ok 850 RMP a powinno być 1000RPM( ma to jakiś związek?) powiedział też że jak nie chce zapalić to po postoju to trzeba delikatnie nacisnąc pedał gazu. No w sumie to działa, ale nie wiem czy to nie zaszkodzi bo nie chce zalewać silnika. szukam teraz kogoś kto się zna na Audi w moim otoczeniu( Rotterdam Holandia) lecz niełatwo. A Holender raz spróbował i akurat pech że silnik zaskoczył od razu, więc stwiedził że wszystko gra i nie widzi nic. Ogólnie jak problem był tak i jest. Czy ktoś może wytłumaczyć mi czy to może być problem ustawień wtryskiwania benzyny.
  4. Po pierwsze, nie mogę na razie sprawdzić błędów( brak czasu) A po drugie i tak chyba sie nie obejdzie bez wizyty u gazownika, lecz jest jeden problem. Muszę teraz znalezć gazownika w Holandii co się zna na Stag-u. Rozmawiałem z kimś kto miał już do czynienia z problemami podobnymi i twierdzi że może w układzie po zgaszeniu silnika zostaje jeszcze gaz i gdy próbuje ruszyć ponownie gaz miesza się z benzyną i audiczka się zalewa. bo w sumie jak po takim "ciężkim odpaleniu" zostawię żeby pochodził to w końcu zgaśnie a utrzymuje sie na jakiś 900 RMP. a chyba powinien powyżej 1000RMP.? bez magika z komputerem nic nie zrobię. to w końcu komputer.
  5. Jeżeli to kwestia map to raczej nic wielkiego muszę tylko teraz poszukać jakiegoś gazownika co się zna na Stag-u bo mój jest teraz 1000km ode mnie. a jeśli to lejące wtryskiwacze to co muszę zrobić? wymienić? [br]Dopisany: 01 Wrzesień 2010, 18:44_________________________________________________aha dziś zauważyłem że jak jadę do pracy i zatrzymam się (np na stacji benzynowej) na nie dłużej jak 5minut problemu nie ma, lecz pojawia się jak trzeba zrobić dłuższy postój np 30minut bo jak stoi dłużej jak parę godzin to problemu też nie ma. Wydaje mi się że może tu chodzić o temperaturę silnika i dlatego to głupieje. Czy przestawienie startu gazu na niższą temp. zmieni coś?( tak mi doradził znajomy.)
  6. Parownik posiadam Tomasetto, wtryskiwacz Valtek filtr gazu Certools/779(ABC) czujnik ciśnienia AC/PS-01 Od początku było w miarę OK, ale pojechałem do tego gościa co mi zakładał gazna sprawdzenie po przejechaniu 1000km podłączył pod komputer i powiedział że wszystko jest "OK mapy się dobrze nakładają" cokolwiek to znaczy(?) Jedynie co przestawił to wskaznik poziomu gazu w butli bo po zatankowaniu do pełna pokazywał full ale po 100mk przejechanych spadał do rezerwy na której jechałem następne 400mk. A skoro auto startuje na benzynie to nie jest problem benzyny? i co to jest "autokalibracja" ? Dziękuje
  7. Witajcie Mam od nie dawna dość specyficzny problem z moją b5 1998 rok urodzenia. Otóż posiadam silnik 1.6 benzyna + sekwencja gaz Stag 4 i mój problem to: Kiedy ruszam rano do pracy, samochód odpala w sekundę, ale wystarczy że zatrzymam się do sklepu i zgaszę silnik na 5 minut, kiedy próbuję ruszyć nie chce od razu wystartować( tak jak to ma miejsce rano) Kiedy trochę dłużej pokręcę to w końcu odpali, ale mam wrażenie że niema takiej mocy jak wcześniej. Problem się zaczął od kiedy zamontowali mi sekwencję. Nie bardzo mam pojęcie co to może być. Może macie jakieś sugestie? Dodam że on odpala z benzyny i dopiero kiedy ma ok 60 st. i 1500RMP włącza się gaz. Dziękuję za podpowiedzi.
  8. Witam Jestem posiadaczem Audi A4 1.6 benzyna rok 1998 101 koników. jest to moje pierwsze audi wiec jestem ciekaw co mi przyniesie Pozdrowienia dla wszystkich!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...