Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Problem z niskimi obrotami...nowe spostrzezenia


laki83

Rekomendowane odpowiedzi

witam...chłopaki pomózcie..od dłuzszego czasu czuje drgania siedząc a aucie gdy silnik pracuje na wolnych obrotach...przeglądałem forum i wyszło że przyczyną moze być przepustnica do czyszczenia...zrobiłem to i zaadoptowałem..i nic nie pomogło.pózniej kolega zwrócił mi uwage że mam jakby zbyt niskie obroty i to może być powodem drgan.po podpytaniu kilku kolegów z forum którzy mają też ten silnik okazało sie że rzeczywiście obroty są za niskie..bo u mnie wskazówka wisi leciutko powyżej kreski 600obr. czyli za nisko...i teraz moje pytanie?co może być powodem tych niskich obrotów?VAG nic nie wykazał..przez przypadek znalazłem że gumowy wąż który łaczy intercooler z przepustnicą jest uszkodzony..jest małe pęknięcie.znalazłem je bo było tam lekko opocone olejem.czy on może być temu winny??jeśli nie ten wąż to co może być przyczyną niskich obrotów??i czy jeśli wymienie ten wąż bede musiał zrobić ponowną adaptacje przepustnicy??byłbym bardzo wdzięczny za jakąkolwiek pomoc..pozdro dla wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień ten wąż-to tak przy okazji :wink4:

AVJ z początków produkcji(2001)-nie potrzebujesz loginu,żeby wejść w adaptację :wink4:

w adaptacjach na kanale 01 masz ustawianie wolnych obrotów-zakres wartości-o ile dobrze pamiętam od 123-do 128-jedna wartość+10 obrotów więcej-więc VAG i ustaw na 760-780 sugerując się odczytem z VAGa np kanał 003 :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też jest ta wskazówka leży lekko powyżej 600 obrotów na Vagu pokazuje 720 ale nie trzęsie samochodem. Choć fakt może jest to trochę za mało. Tak jak radzi kolega domjenic zwiększ sobie Vagiem i zobaczysz czy to pomoże.

A kolega Domjenic jak obroty wyglądają u Ciebie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymień ten wąż-to tak przy okazji :wink4:

AVJ z początków produkcji(2001)-nie potrzebujesz loginu,żeby wejść w adaptację :wink4:

w adaptacjach na kanale 01 masz ustawianie wolnych obrotów-zakres wartości-o ile dobrze pamiętam od 123-do 128-jedna wartość+10 obrotów więcej-więc VAG i ustaw na 760-780 sugerując się odczytem z VAGa np kanał 003 :wink4:

no postaram sie ztym jutro podziałać bo chyba jade do kumpla on ma vaga...a dobrze zrozumiałem ze z adaptacjach w kanale 003 pokaze mi dokładne dotychczasowe obroty???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w blokach pomiarowych ,na kanale 003-pokaże Ci obroty :wink4:

w adaptacjach,na kanale 01-odczytaj wartość :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w blokach pomiarowych ,na kanale 003-pokaże Ci obroty :wink4:

w adaptacjach,na kanale 01-odczytaj wartość :wink4:

powiem wam że obroty udało mi sie podwyzszyć.było chyba jakieś 720 dałem na 780obr..800 to było max...no i jest lepiej.nie drzy az tak..nie czuje drgan na d*pie ale na tylko na kierownicy.czasami stane gdzies to niedrzy na d*pie ale tylko na kierownicy a czasami jak sie zatrzymam to czuc jeszcze lekkie drgania tak jak przed podwyzszaniem obrotów.ja juz nie wiem jak to ugryzc..macie jakies pomysły??zaznaczam że tej gumowej rury z intercoolera do przepustnicy jeszcze nie wymieniłem[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 19:17_________________________________________________

w blokach pomiarowych ,na kanale 003-pokaże Ci obroty :wink4:

w adaptacjach,na kanale 01-odczytaj wartość :wink4:

powiem wam że obroty udało mi sie podwyzszyć.było chyba jakieś 720 dałem na 780obr..800 to było max...no i jest lepiej.nie drzy az tak..nie czuje drgan na pupie ale na tylko na kierownicy.czasami stane gdzies to niedrzy na pupie ale tylko na kierownicy a czasami jak sie zatrzymam to czuc jeszcze lekkie drgania tak jak przed podwyzszaniem obrotów.ja juz nie wiem jak to ugryzc..macie jakies pomysły??zaznaczam że tej gumowej rury z intercoolera do przepustnicy jeszcze nie wymieniłem

dzisiaj zauważyłem pweną zależność tych drgan...jak mam klime włączoną to drgań praktycznie niema...lekko je czuć na kierownicy.ale jak tylko klime wyłącze to zaraz drga i na kierownicy i czuje drgania na tyłku....co to może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może być komputer..... :tongue4: silnik dostaje obciążenia po podłączeniu klimy i z automatu ponosi obroty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może być komputer..... :tongue4: silnik dostaje obciążenia po podłączeniu klimy i z automatu ponosi obroty.

no ja sie nie zbyt na tym znam..no ale tak jak pisałem max obroty jakie można dać vagiem to 800obr..dałem na max i tak samo drgało..więc dałem 780obr tak jak tam kolega wyzej polecił...czy komp moze automatycznie po włączeniu klimy podnieść obroty wyżej niż te max dla vaga 800obr?jeśli tak to czy jakoś można samemu obroty podnieść wyżej niż te 800 zeby te drgania uspokoić?czyli jakoś obejść tą blokade która stopuje vaga innym programem obsługującym komputer auta...wiem że możecie pomyśleć że głupoty gadam ale szlag mnie juz trafia jak to ugryzc :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normą jest,jak włączysz klimę-obroty się podnoszą,ale po chwili powinny spaść do normalnego poziomu-720-780-jeśli dalej drgania są odczuwalne-to mogą być poduszki pod silnikiem już zużyte...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

normą jest,jak włączysz klimę-obroty się podnoszą,ale po chwili powinny spaść do normalnego poziomu-720-780-jeśli dalej drgania są odczuwalne-to mogą być poduszki pod silnikiem już zużyte...

co do poduszek to czy patrząc na nie można rozpoznać czy są do wymiany?czy ich zuzycie jest wyczuwalne na budzie auta ale niezauwazalne okiem?

chłopaki zmieniłem temat ale toczy sie o to samo mniej wiecej...pomózcie bo juz mnie szlag trafia..mam wymienione świece..obroty podniesione,ten zasrany gumowy wąż z przepustnicy wymieniony,przepustnica czyszczona i adoptowana i jak drzy auto to drzy..jedyna róznica jest tak jak wyzej opisałem ze gdy klima właczona to drzy leciutko jakby nie wyczówalnie a gdy tylko ją wyłacze to w momencie mocno..byłem u mechanika i stwierdził że nie wie co moze byc..jedyne co powiedział ze po właczeniu klimy jest możliwe inne przeciazenie i drgania nie idą na bude tylko sie gdzieś wytacają lub przechodzą na nie wyczuwalne elementy..a sam nie jest w stanie okreslic co jest grane...jedyne co powiedział to że przy łapach poduszek coś było robione..i żebym jakoś sprawdził czy poduszki które mam są na pewno z tego modelu bo kiedys sie juz z takim czyms spotkał..jest możliwe żeby były od diesla?czy one by pasowały?jesli tak to co może sie dziać gdy w benzyniaku leza poduchy pod silnikiem z diesla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...