narty_jezusa Opublikowano 30 Grudnia 2007 Opublikowano 30 Grudnia 2007 VAG wywala mi te dwa oto bledy "519, 575" Tutaj logi: I teraz pytanie czy to N75 do wymiany? Z gory dzieki za odpowiedz
kalina Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 N75 działa. Poszukaj najpierw nieszczelności.
narty_jezusa Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2007 Dzisiaj podpiolem VAGa ponownie i doszedl kolejny blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 4 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Ten ostatni to wiadomo, problem z imo ale 1265? Co to oznacza?
kalina Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Nie odpinałeś czasami pokolei wtyczek, na pracującym silniku.
kalina Opublikowano 31 Grudnia 2007 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zrób logi grupy 003, 008 , 010, zobaczymi ile faktycznie kręci turbiną.
groszek27 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Ta grupa 11 to wygląda jakbyś logi robił na notlaufie, albo w czasie robienia logów przeszedł w tryb awaryjny.
narty_jezusa Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2008 bo tak sie wlasnie dzieje. Zawsze okolo 2500 obr/min na 4 biegu samochod przelacza sie w tryb awaryjny....
kalina Opublikowano 3 Stycznia 2008 Opublikowano 3 Stycznia 2008 bo jest za niskie ciśnienie doładowania, napisałem które grupy jeszcze trzeba zrobić , może coś się z nich wyczyta
narty_jezusa Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 jak bede mial chwilke i warunki zrobie te logi i wrzuce [br]Dopisany: 04 Styczeń 2008, 21:31 _________________________________________________Wiec tak Grupa 10 Grupa 8 grupa 3 Z gory dzieki
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 wszystkie wstawione przez Ciebie logi dotycza bloku [010] ... stawiam na dziure jak stodoła ....
narty_jezusa Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 jakis blad na fotosiku :/ podam inne screeny
baskecior Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Obejrzyj gumowe łaczniki na drodze powietrza pomiędzy turbiną , intercoolerem i kolektorem dolotowym. Gdzieś musi być pęknięta guma i ślady rozbryzganej mgły olejowej. Dziura jak cholera.
narty_jezusa Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 Wiec tak, przeszukalem wszystko... olej znalazlem na laczeniu tych dwoch rurek: Pytanie nastepujace, widze ze jest szczelina dosc duza miedzy nimi, czy to bedzie wlasnie to, czy jest to norma. Jezeli nie to to umieszcze ponizej jeszcze dwie fotki z silnika, i prosilbym o wskazanie co jeszcze ewentualnie sprawdzic.. PS. wiem jestem noob
groszek27 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przewód od N75 do turbo wygląda bardzo kiepsko jakby był juz bardzo wyrobiony, albo pekniety przy samym zaworku turbo. Sprawdziles go??
spanky Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Wiec tak, przeszukalem wszystko... pomacaj jeszce druga strone [tam gdzie jest IC], przewod z dołu turbulum az do kolektora ....
kalina Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kiedyś pisałem jak jak szukać dziury, odpinasz rure przed kolektorem,zatykasz ,dodajesz gazu(byle nie cegłą),i słuchasz gdzie sapie. Na zdjęciu to wąż odmy, dziwne że jest w oleju, jakby srało pod wiatr.
narty_jezusa Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Opublikowano 12 Lutego 2009 odkopuje stary temat ale dopiero teraz mialem czas zeby sie zabrac za to... znalazlem dziure pod ta przeplotka, czy to moze byc powod?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się