narty_jezusa 0 Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 VAG wywala mi te dwa oto bledy "519, 575" Tutaj logi: I teraz pytanie czy to N75 do wymiany? Z gory dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 N75 działa. Poszukaj najpierw nieszczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Dzisiaj podpiolem VAGa ponownie i doszedl kolejny blad: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 028 906 021 CE Component and/or Version: 1.9l R4 EDC 00SG 0803 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06335 4 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Ten ostatni to wiadomo, problem z imo ale 1265? Co to oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Nie odpinałeś czasami pokolei wtyczek, na pracującym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 wtyczek od czego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zrób logi grupy 003, 008 , 010, zobaczymi ile faktycznie kręci turbiną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Ta grupa 11 to wygląda jakbyś logi robił na notlaufie, albo w czasie robienia logów przeszedł w tryb awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 bo tak sie wlasnie dzieje. Zawsze okolo 2500 obr/min na 4 biegu samochod przelacza sie w tryb awaryjny.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 bo jest za niskie ciśnienie doładowania, napisałem które grupy jeszcze trzeba zrobić , może coś się z nich wyczyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 jak bede mial chwilke i warunki zrobie te logi i wrzuce [br]Dopisany: 04 Styczeń 2008, 21:31 _________________________________________________Wiec tak Grupa 10 Grupa 8 grupa 3 Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 wszystkie wstawione przez Ciebie logi dotycza bloku [010] ... stawiam na dziure jak stodoła .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 jakis blad na fotosiku :/ podam inne screeny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Obejrzyj gumowe łaczniki na drodze powietrza pomiędzy turbiną , intercoolerem i kolektorem dolotowym. Gdzieś musi być pęknięta guma i ślady rozbryzganej mgły olejowej. Dziura jak cholera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 dziura .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Wiec tak, przeszukalem wszystko... olej znalazlem na laczeniu tych dwoch rurek: Pytanie nastepujace, widze ze jest szczelina dosc duza miedzy nimi, czy to bedzie wlasnie to, czy jest to norma. Jezeli nie to to umieszcze ponizej jeszcze dwie fotki z silnika, i prosilbym o wskazanie co jeszcze ewentualnie sprawdzic.. PS. wiem jestem noob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
groszek27 0 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przewód od N75 do turbo wygląda bardzo kiepsko jakby był juz bardzo wyrobiony, albo pekniety przy samym zaworku turbo. Sprawdziles go?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Wiec tak, przeszukalem wszystko... pomacaj jeszce druga strone [tam gdzie jest IC], przewod z dołu turbulum az do kolektora .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalina 0 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kiedyś pisałem jak jak szukać dziury, odpinasz rure przed kolektorem,zatykasz ,dodajesz gazu(byle nie cegłą),i słuchasz gdzie sapie. Na zdjęciu to wąż odmy, dziwne że jest w oleju, jakby srało pod wiatr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
narty_jezusa 0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 odkopuje stary temat ale dopiero teraz mialem czas zeby sie zabrac za to... znalazlem dziure pod ta przeplotka, czy to moze byc powod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 nie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się