Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Montaż pompowtrysków, ruchoma tulejka, jakie ustawienie.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniam pompowtryski i zauważyłem, że pomiędzy oringami jest ruchoma tulejka z otworem. Czy przy montażu pompowtrysku jest ważne, aby tę tulejkę ustawić tak, aby otwór w tulejce był na przeciwko otworu wlotowego do pompowtrysku. ? Czy ze względu na kształt tulejki, jest obojętne jej ustawienie? Czy paliwo i tak dostanie się do pompowtrysku ?

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź, bo auto rozebrane i nie wiem jak zmontować.

Opublikowano

nie ma znaczenia

Dzięki, ale auto po czyszczeniu pompowtrysków nie chce zapalić. Wszystko złożone, wyregulowane i nie chce zaskoczyć. Jak trzymam na rozruszniku powyżej 10 sek. zapala mi się kontrolka czerwona oleju. Możliwe, że pompa oleju ma za małe obroty i jest zbyt niskie ciśnienie. Tylko dlaczego nie chce zapalić ? Czyżby zapowietrzyła się pompa tandemowa po stronie paliwowej? Hm... Jak to sprawdzić ew. odpowietrzyć? Mam w VAG-u procedurę odpowietrzenia pompy po wymianie filtra paliwa. Zastosowanie jej nic nie dało. Może ta procedura dotyczy pompy wstępnej? Może jakiś pomysł, bo ja już nie mam więcej.

Pozdrawiam

Opublikowano

Zgadza się.Może nie odpalić gdyż całe paliwo z głowicy wleciało na cylindry.Teraz jak go kręcisz rozrusznikiem wspomóc go plakiem.Tylko taką mgiełkę psikaj w kolektor ssący i nie z bliska.Zapali na pewno.

Opublikowano

Zgadza się.Może nie odpalić gdyż całe paliwo z głowicy wleciało na cylindry.Teraz jak go kręcisz rozrusznikiem wspomóc go plakiem.Tylko taką mgiełkę psikaj w kolektor ssący i nie z bliska.Zapali na pewno.

Ale w które miejsce ? Wypiąć rurę między intercoolerem a kolektorem ssącym ? A ten plak, to jakiś autosatart ?

Opublikowano

Nie wiem jaki masz silnik.Ale najlepiej ściąg przewód od kolektora ssącego i bezpośrednio w kolektor ssący.A plak to ten środek do tapicerek.Tylko weź plaka bo na innych takich środkach do tapicerek nie zawsze da się odpalić czegoś im w składzie brakuje

Opublikowano

Dzięki, właśnie to zrobiłem i auto odpaliło, na początku niemrawo, jakby na 3 cylindrach, ale za chwilę chód się wyrównał. Plaka faktycznie psiknąłem, ale tylko leciutko. Za duża ilość może spowodować zbyt duże obroty.

Specjalne podziękowania dla jaro4444.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...