Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak obrotów i mocy


r7adek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale ale mam problem, mianowicie po zapaleniu auta wszystko jest ok do momentu gdy wciskam gaz w tym momencie obroty dochodzą do ok 1200 i następuje zero reakcji na wciskanie obroty trzymają się na tym samym poziomie do momentu wyłączenia auta. W wyniku czego w ogóle nie ma auto mocy a nie da się nim jechać. wczoraj jeszcze pomagało ponowne uruchomienie i auto śmigało a dzisiaj już nie.A i po pewnym czasie włącza się kontrolka świec żarowych.Czy ktoś wie co to za przyczyna ? Nad mienie jeszcze że doszło do stopienia kabli prowadzacych do włącznika świateł przeciwmgielnych przednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem czy piszę w dobrym dziale ale mam problem, mianowicie po zapaleniu auta wszystko jest ok do momentu gdy wciskam gaz w tym momencie obroty dochodzą do ok 1200 i następuje zero reakcji na wciskanie obroty trzymają się na tym samym poziomie do momentu wyłączenia auta. W wyniku czego w ogóle nie ma auto mocy a nie da się nim jechać. wczoraj jeszcze pomagało ponowne uruchomienie i auto śmigało a dzisiaj już nie.Czy ktoś wie co to za przyczyna ?

zacznij od sprawdzenia czy sterownik silnika nie plywa w wodzie a potem od czujnika polozenia pedalu gazu ...

choc bez Vag'a bedzie ciezko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok, tylko gdzie znaleźć ten czujnik i sterownik ? I do tego jeszcze miga kontrolka świec żarowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik silnika jest po prawej stronie na podszybiu, w plastikowej skrzynce. 6 śrub ósemek odkręcasz i masz do niego dostęp. czujnik położenia gazu (potencjometr) jest przy pedale. Zanim jednak zaczniesz odkręcać, poproś kogoś, żeby podpiął VAG'a, albo sam go kup - wydatek 40zł. Unikniesz wtedy bezsensownej roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba będę musiał tak zrobić, ponieważ sprawdziłem sterownik silnika i jest tam sucho i nic nie jest zaśniedziałe, chyba że faktycznie to czujnik pedału gazu. Jednak najpierw zrobię ten zakup. To trzeba sprawdzić za zgaszonym czy zapalonym silniku ? A mam jeszcze pytanie czy, przyczyną usterki mogło być zwarcie kabli prowadzących do włącznika świateł przeciwmgielnych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli podpinasz vag-a to wystarczy sam zapłon, to zwarcie mogło jakiś błąd wysypać ale przyczyną tej usterki raczej nie jest. Mi też się nasuwa potencjometr (tzn czujnik położenia pedału gazu :) ) jeśli chodzi o to co opisałeś w pierwszym poście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u ojca a passacie btez wystepowały takie objawy odpioł kleme od akumulatora i wszystko wróciło do normy ciekawe na jak długo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepnij od kogoś znajomego vag-a ale bardzo prawdopodobne ze masz problem z potencjometrem na pedale gazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...