Koralgol Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Witam, Problem polega na tym, że chciałbym sie dowiedzieć jak można sprawdzić czy działa sterowanie geometrią kanałów dolotowych w silniku 2.8 ALG 1998r. na biegu jałowym ? Jest przypuszczenie, że nie zawsze przełącza na wysokie obroty - dobry dół ale brak góry... Samochód był podpinany pod kompa w AZ Serwis, ale nic nie pokazywało po dodaniu gazu i nie wiemy czy jest to wina złego dogadania sie kompa z kompem czy czego Ogólnie ciężko mi to wytłumaczyć, bo nie znam sie na tym i nie wiem czy jasno to opisałem :gwizdanie: Pozdrawiam :>
MASATO Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 tam są 2 gruszki podciśnieniowe sterujące tymi klapami w kolektorze ? np w a6 c5 4.2 V8, po odpaleniu auta te gruszki wciągają siłowniki, na wyższych obrotach odpuszczają. jeśli masz tak samo że po odpaleniu wciągają gruszki siłowniki sterujące to najlepiej odpiąć wężyki i sprawdzić czy polepszy się góra, jeśli tak to masz odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się