Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] B4 1.9tdi 1Z


cowboy1

Rekomendowane odpowiedzi

witam,co moze byc przyczyna drgania kierownicy podczas hamowania przy predkosci powyzej 90 i w gore,dodam ze byly wymienione tarcze na boscha,zawieszenie tez zrobione ,oprocz wymiany gum na wachaczach (na kolysce) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj opony raczej odpadaja bo sa nowe,a co do wywazenia to trzeba bedzie pojechac do zakladu i sprawdzic,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj opony raczej odpadaja bo sa nowe,a co do wywazenia to trzeba bedzie pojechac do zakladu i sprawdzic,

To o niczym nie świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła mogą być niedokręcone, inna sprawa to lite tarcze w B4, gną się na potęgę.

W A4 1Z też montowali lite tarcze.. w swoim 1Z zmieniałem tarcze co kilka miesięcy, bo biły.. dopiero po wymianie hamulców na 288 problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

itaj SPETSNAZ co to sa za hamulce 288 bo nie łapie w tym temacie?

Pierwotnie w swoim 1Z (tyle że A4 a nie 80 B4) miałem zamontowane hamulce z litą tarczą 280x13mm.

Pomimo tego, że nie szaleję za kółkiem i moja jazda jest mało dynamiczna, nie mogłem poradzić sobie z uszkodzeniami tarcz.

Zazwyczaj po około 2-4 miesiącach użytkowania tarcze zaczynały bić. Próbowałem rożnych konfiguracji i producentów tarcz i klocków.

Problem ustąpił dopiero po założeniu tarcz wentylowanych 288x25mm montowanych seryjnie w mocniejszych odmianach silnikowych.

Wyklucz wszystkie inne możliwości, które mogą powodować bicie tarcz opisane wyżej, ale możliwe jest, że problem nie ustąpi.

Jeżeli potwierdzisz, że jest to wina tarcz, to warto zastanowić się nad zamontowaniem układu hamulcowego z B4 z silnikami 2.0, 2.3 lub 2.6

Tam montowana była wentylowana tarcza 280x22mm. W chwili obecnej można taki układ kupić za grosze.

http://allegro.pl/audi-80-b4-2-0-piasta-zwrotnica-przod-kompletne-i1570261095.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za informacje SPETSNAZ,jak znajde troche czasu to bede myślał nad tym fantem,pozdro,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki panowie za wypowiedzi, kola sa ok,nowe gumy na kielichach z lozyskami sa zalozone,tarcze sa tez nowe boscha,ja podejrzewam ze przyczyna bedzie tkwic w maglownicy bo ma troche luzu i jeje z niej olej i gumy sa na niej pekniete.dodam ze zawieszenie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...