Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Otwieranie i zamykanie okien pilotem. Dziwna sytuacja....


piowoz22

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

właśnie przekodowałem sterownik w chwili obecnej mogę otwierać i zamykać okna w samochodzie poprzez naciśnięcie i przytrzymanie przycisku na pilocie, dodatkowo drzwi ryglują się po przekroczeniu 10m/h i otwierają po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki. Wszystko działa bez zarzutu, ale zauważyłem, że w momencie jak na włączonym silniku otworzę drzwi kierowcy to pokazuje mi na wyświetlaczu otwarte przednie pasażera i na odwrót kiedy otworzę przednie pasażera to pokazuje otwarte kierowcy.

Czy spotkał się ktoś z taką przypadłością?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przekodowałeś na RHD, spróbuj odjąć od kodowania 128. Jak masz kiere po prawej to dodać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wartosci ktore sumujesz w Komforcie :)

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)

+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy

+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)

+8 – aktywacja alarmu

+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)

+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)

+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)

+128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu

+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)

+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)

+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak u mnie sie tylko z pilota da opuscić szyby a podnosić sie juz nie chcą to co trzeba zrobic, dodam ze Vaga mam od wczoraj i nie wiem jak sie do tego zabrać, która grupa i jakie kodowanie zmienić, aha i jeszcze coś w b6 pilot działał nawet z duzych odległości(np z okna z 3 piętra mogłem otworzyc i zamknąć) w B7 musze podejść na metr do samochodu inaczej nie zaskakuje wogóle nic.[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 11:25_________________________________________________baterie w pilocie zmieniłem bo mysłałem ze to wina bateri- nic z tego dalej tak słabo działa, z daleka wogóle nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to odnośnie czego bo niejestem za dobry w technicznym angielskim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to odnośnie czego bo niejestem za dobry w technicznym angielskim

a jakie pytanie zadałeś? otwieranie i zamykanie szyb z pilota :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to odnośnie czego bo niejestem za dobry w technicznym angielskim

Odnośnie kodowania otwierania/zamykania szyb.

Musisz zakodować sobie otwieranie i zamykanie - jeśli nie znasz angielskiego, vaga masz od wczoraj to możesz nic nie zrobić. :gwizdanie:

Poszukaj na forum, pewnie gdzieś to było - Ja nawety chyba gdzieś o tym pisałem.

Jak nie jesteś pewien co i jak (a pewnie masz v. 311.2) to może lepiej zrób to z kimś kto ma już trochę pojęcia. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow az dwóch zielonych sie włączyło wielkie dzięki, mam VCDS 16. to chyba to samo co 311.2 :mysli:

a co z załapaniem pilota z dalszej odległości bo wkurza mnie to ciągłe podchodzenie do samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow az dwóch zielonych sie włączyło wielkie dzięki, mam VCDS 16. to chyba to samo co 311.2 :mysli:

a co z załapaniem pilota z dalszej odległości bo wkurza mnie to ciągłe podchodzenie do samochodu

Boseron masz przeciez wszystko u nas opisane co i jak :)Bartek to perfekcyjnie opisal http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129290.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...