Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Pęknieta Obudowa Cewki


Lo-buz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wymieniajac dzis przy slonecznej pogodzie filtr kabinowy, chcialem zobaczyc jak wygladaja swiece, od kupna ( 3 m-cy ) nawet nie zagladalem do nich. Zaparłem sie imbusem i jakos nie moglem odkrecic, nachylam sie a tu o prosze...

DSCF3998.jpg

Z drugiej strony mocowania rowniez takie pekniecie.. ale co mnie jeszcze bardziej zaniepokoilo to peknieta jest delikatnie wokol tego obudowa pokrywy zaworow oto ona:

DSCF4004.jpg

DSCF4005.jpg

Czy ktos przykrecal to wiertarka ? :blink::wallbash:

Nastepne cewki nie lepsze.. ( tylko jedna naocznie wyglada dobrze )

DSCF4006.jpg

Nie okrecalem i odpuscilem przeglad swiec i cewek. Jezdzi raczej dobrze, czasem ma jakies jak by przebicia ( szarpie) szczegolnie przy mocnym i szybkim depnieciu, wiec temat mi nie ucieknie wymiany np. swiec. Co o tym myslicie ? Wymieniac, szukac gdzies pokrywy i 3 cewek ( bo 3 pekniete mocowania, chodz nie siedza luzno )

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za mocno były dokrecone i pekły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cewki wiekowe ale popękały same uszy więc nic im nie powinno się dziać. Można by to spróbować pokleić do kupy zanim się rozsypią i przykręcić z czuciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak strasznie jak by sie moglo wydawac. Wczoraj wykrecilem cewki ( bo mialem mozliwosc kupna drugich ). Dokrecil ktos masakrycznie, ale z wyczuciem udalo mi sie wykrecic. Wyjelem swiece i :shocked:

Zdj_cie364.jpg

Dwie takie, dwie takie ...

Na drugi dzien kupilem nowe ( 140 zl :wallbash: )

Cewki przykrecilem z wyczuciem, jedna miala rozciagnieta uszczelke, ale zrobilem tak aby bylo dobrze.

Lepiej przyspiesza od dolu, reszta obrotów bez zmian, lekkie szarpania, ale to BTW w innym temacie opisze.

Ciszej silnik pracuje.. Dziekuje za odp. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty wymieniałeś wszesniej te swiece?? :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od kupna nie wymieniane. :embarrassed: ( 3 m-ce temu kupiłem i ogarniam ) Szok.. Co raz to nowe galimatiasy wychodza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś za czarne te świece :gwizdanie: Nie wspomne że ktoś wkręcał co było pod ręką :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś za czarne te świece :gwizdanie: Nie wspomne że ktoś wkręcał co było pod ręką :shocked:

Za bardzo czarne ? Suchy nagar dosc "gruby", troche brudzący. Dwie swiece Bosha i dwie NGK :angry: . Teraz NGK. Przejechalem od piatku 300 km i w tygodniu wykrece i zobacze jak wygladaja.

Leci mi woda z tlumika ostatniego i dymi mi troche na niebiesko :kwasny: oleju ani wody mi jeszcze nie ubywa, ale obstawiam uszelniacze na trzonkach. Pojezdze i zobacze :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci szarpie przy deptaniu to masz którąś cewke na wykończeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szarpie mi juz tak po wymianie swieczek, tylko mam zawiechy podczas wdepniecia w podloge, do 3.5 tys obr z dwa razy pomysli czy napewno ma jechac, pozniej to jedzie jak szalony :kox: . Tutaj mozna gdybac, moze byc i przeplywka i sonda, i cewki. Powoli eliminuje wszystko, teraz zmienie DV bo kupilem nowy i wstawie wskaznik doładowania, to juz bede wiedzial chociaz ile dmucha. Boje sie ze dymienie ma cos tu wspolnego :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...