Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,9 AFN] Brak mocy.


Gość ryfal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mój problem to brak mocy w A4 1.9TDI AFN

wymienione dwa zawory podciśnienia (PIERBURG)

wymienione przewody podciśnienia

rozbierana turbina i czyszczona

kierownice też sprawdzane

zawór zwrotny recyrkulacji spalin wymieniony

auto non stop podłączane do KTS firmy BOSH i cały czas błą 00575 (BRAK CIŚNIENIA W RURZE ROZGAŁęŹNEJ)

zmiana z 3 biegu na 4, 3500 obr/na minutę (brak ciśnienia doładowania pokazuje KTS)

TRYB AWARYJNY (NOTLAUF) BRAK MOCY

WYŁĄCZENIE STACYJKI PRZYWRACA MOC ALE DO 110 KM/H

Porady mile widziane

Pozdrawiam

KOLEJNA WIZYTA U INNEGO MECHANIKA I BINGO

2 MINUTY ZAJEŁO ZLOKALIZOWANIE MU USTERKI.

PRZWÓD FI 50mm DŁUGOŚć 60mm OD DOŁU ROZERWANY

AUTO CHODZI JAK NOWE WSZYSTKO OK

ZAINTERESOWANYM Z OLSZYTNA I OKOLIC MOGę PODAć NAMIARY NA MECHANIKA

POZDRAWIAM I DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziezko cos poradzic ... nib wszsytko wymienione ....

albo cos zle podlaczone (podcisnienia) albo którys z wymienionych elementów jest uszkodzoany ...

sprawdził bm praidłowe połączenie podcisnien (N75) ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zaponania się z regulaminem forum, w przeciwnym razie posty będą usuwane
wymienione dwa zawory podciśnienia (PIERBURG)

montowałes nowe czy używane :?:

Za bład przepraszam

Odnośnie części to wszystkie wymienione to nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie z kolega Pikuś, to juz chyba jedyna pozostala mozliwosc no chyba ze rzeczywiscie przewody podcisnienia sa pomylone :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak spalanie? Nie zaczął czasem kopcić?

Wszystko w normie, ale jest moment ok 2000 obr/min kiedy jest pauza a potem kłębik

dymu (to chyba na tą chwilę turbina przestaje pracować) ale potem 2200 obr/min jest ok,

aż do 110 km/h, potem notlauf.

Zastanawiam się z mechanikiem czy czujnik temp. powietrza na rurze biegnącej do IC

ma wpływ na tę sytuację, był cały zaolejony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zaolejony (opary olejowe dopuszczelne) wewnątrz to niedobrzez z turbo. Sprawdz też przwody do IC oraz z IC może jest gdzieś nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

KOLEJNA WIZYTA U INNEGO MECHANIKA I BINGO

2 MINUTY ZAJEŁO ZLOKALIZOWANIE MU USTERKI.

PRZWÓD FI 50mm DŁUGOŚć 60mm OD DOŁU ROZERWANY

AUTO CHODZI JAK NOWE WSZYSTKO OK

ZAINTERESOWANYM Z OLSZYTNA I OKOLIC MOGę PODAć NAMIARY NA MECHANIKA

POZDRAWIAM I DZIęKUJę WSZYSTKIM ZA ZAINTERESOWANIE

moze jakis dokladniejszy opis ... co ,gdzie i jak ... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowiedz w tym wypadku juz padla.

nieszczelnosc niekiedy zauwazyc jest bardzo trudno - nieraz szukalem i z 1 - 1.5 h.

zazwyczaj jest pekniecie przewodow gumowych, lacznikow (rura gumowa ma pekniecie i silnik ciagnie, az po osiagnieciu danego cisnienia robi sie szpara w rurze i cisnienie spada momentalnie - dostaje "mula" zwolnisz i znowu wahanie idzie, nie idzie) - moze byc pekniecie np. bardzo blisko opaski zaciskowej lub luzna sama opaska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem odrazu koledze wskazywać że to któryś wąż gumowy ma nieszczelność dopiero przy drugim poście ... a on ci powie że autko nie dymiło i sadzy na rurze nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...