Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Skromne 1.9 + mały sofcik MRMOTORS :)


YOGI3000

Rekomendowane odpowiedzi

........... zakładaj FMIC i BRD bo zaraz bedzie Ci za mało :gwizdanie:

pewnie bedzie ale gdyby było jeszcze quattro to bym inwestował ale niestety nie ma ;( i dlatego narazie tak zostaje

U mnie też nie ma Q szkoda :( ale nie żałuje ,że wyrezałem wiecej niż wirusik :kox: pośmigasz trochę i zacznie brakować ( gwarantuje ) o ile kasa pozwoli :wink4:

BTW na mokrym trakcja szaleje :thumbdown: ale za to na suchym :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie bedzie ale gdyby było jeszcze quattro to bym inwestował ale niestety nie ma

ro ruszaj delikatnie ale za to 2-3-4 miazga bedzie :decayed:

przy takim koxie chociaz zainwestuj w FMIC bo serią w wakacje to sie zagotuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seria :blink: i sam program i juz ponad 180 ps jak zalozysz brd i Fimc to dopiero bedzie :gwizdanie: moze okol 205 ps? chyba ze juz tam siedzi BRD :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim koxie chociaz zainwestuj w FMIC bo serią w wakacje to sie zagotuje

chcesz powiedziec że przy wysokich temp seryjny ic nie da rady?

chyba ze juz tam siedzi BRD :decayed:

nie, wszystko seria, jedyny mod to brak kata :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojezdzisz i sie przekonasz co znaczy maly cooler seryjny przy tej Mocy :wink4: Rob FMIC jak nic :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz wiem ze trzeba bylo kupowac avf z samego konca produkcji bo wszystkie maja mocne serie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, a może mi ktos logicznie wytłumaczyc czemu te silniki nie maja 130KM tylko wiecej np jak w moim przypadku aż 160KM?

Zwykle sie mowi że koni ubywa a w tych dieslach po kilku set km jeszcze doszło? A moze miał 180 i zostało juz tylko 160 :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam ze pompki sa swieże i moze jakies wydajniejsze..? Od dawna masz auto? Fajnie by bylo Yogi jakbys to sprawdzil. Na serii po 220kkm to troche nieprawdopodobne ze jest tyle mocy. Sam brak kata nie powoduje takiej mocy. Ciekawe jeszcze jaka dawka jest ustawiona w mapie momentu? I doladowanie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto mam od roku, wcześniej jeździło w DE. Doładowanie było ustawione na 1.34. Na jakim kanale można sprawdzic pozostałe parametry? Czy możliwe żeby był taki błąd na hamowni? Czy możliwe żeby po 200tys padły pompki i ktos je już wymienił lub regenerował? Napiszcie jak to wszystko sprawdzić, do dyspozycji mam vaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktos źle zrozumiał, 1,34 bara było przed :) Mam logi zrobione przed programem. Co jeszcze mogę sprawdzić? W stat gr001 5,2-5,5mg/R w dyn max 55 przy 2 tys i spada do 45 przy 4,2tys. Jakie parametry są jeszcze za to odpowiedzialne i gdzie je sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba ktos źle zrozumiał, 1,34 bara było przed :) Mam logi zrobione przed programem. Co jeszcze mogę sprawdzić? W stat gr001 5,2-5,5mg/R w dyn max 55 przy 2 tys i spada do 45 przy 4,2tys. Jakie parametry są jeszcze za to odpowiedzialne i gdzie je sprawdzić?

A jakie sa teraz wartosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie wiem jeszcze nie sprawdzałem. A czy te wartości co podałem są typowe dla seryjnego i sprawnego AVFa? Co jeszcze jest ważne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz nie wiem jeszcze nie sprawdzałem. A czy te wartości co podałem są typowe dla seryjnego i sprawnego AVFa? Co jeszcze jest ważne?

Tak to są wartości dla seryjnego AVF, ale nie jest ważne ile jest zadane tylko ile jest faktycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są wartości które odczytałem podczas logowania auta wiec chyba faktyczne. Kto napisze co i jak sprawdzic czemu auto miało tak silna serie albo kto mi to logicznie wytłumaczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wykresie widać że przebieg momentu obroowego do 3600obr jest praktycznie taki sam jak w każdym zdrowym AVFie. Różnica jest właśnie od 3600obr wtedy moment zaczyna rosnąć i dlatego moc wyszła taka wysoka. Teraz pytanie co to powoduje?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie do końca taki sam bo przy 2 tys mam max czyli 354Nm a rzadko kto tyle ma, a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy.

No to już wiesz że masz mocny układ paliwowy i stąd ta moc. Ciekawe jak w tym momencie zachowuje się turbo czy nie przeładowuje. Kiedyś widziałem auto które miało 181km po programie na seryjnych gratach turbo pompowało 1,62bara przy 4 tyś obr co nie jest dla niego za bardzo zdrowe.

Jak możesz to zrób logi dynamiczne od 2 do 4,5tyś obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na ten wzrost przy 3,6 to Witek powiedział że tak sie zachowuje układ paliwowy.

No to już wiesz że masz mocny układ paliwowy i stąd ta moc. Ciekawe jak w tym momencie zachowuje się turbo czy nie przeładowuje. Kiedyś widziałem auto które miało 181km po programie na seryjnych gratach turbo pompowało 1,62bara przy 4 tyś obr co nie jest dla niego za bardzo zdrowe.

Jak możesz to zrób logi dynamiczne od 2 do 4,5tyś obr

Myślisz, że Witek nie sprawdził przeładowywania turbo ? Nie wypuściłby go z przeładowaniem turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...