Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] zawór zwrotny pompy


gjwp

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem

Na wolnych obrotach (900-1000) kierownica nie da się ruszyć, po zwiekszeniu do 1300 wszystko ok.

Mechanior orzekla że to jakiś zawór zwrotny w pompie.

A w ogóle to zaczęło sie tak po naprawie przewodu ciśnieniowego, na początku zacisnąłem stare końcówki w nowym przewodzie i była tragedia, prawie w ogóle nie chodziło, dopiero gdzieś tak przy 1500- 2000 obrotów, wymieniłem na oryginalny i jest tak jak opisałem powyżej.

Pytanie, czy ten zawór sie wymienia, czy odrazu cala pompa

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem też tak ale wyłą pompa i byłą do wymiany.

A jeśli chodzi o zaworki to w mojej pompie takiego nie było tylko zaworek jest w maglownicy przy łączeniu przewodu.

Ten zaworek kosztuje w salonie około 15zł (ja tyle dałem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w maglownicy srodku czy obok maglownicy np.przed,bo magla jak wymienialem to na zewnatrz nic takiego niewidzialem?dobra juz wiem zawor zwrotny rzeczywiscie jest to sroba na klucz 20 w srodku jest taka siateczka(w srubie)jest on na wezu zasilajacym z pompy do maglownicy(przy maglownicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...